پاسخ به سوال در مورد مسائل اخلاقی
سوال:
من امروز توسط پسری دبیرستانی روی پل عابر سد معبر شدم و در صد بر اومد تا از من سو استفاده کند. خواستم مقاومت کنم اما بار اولم بود این اتفاق برام میفتاد هول شدم و نتونستم از خودم دفاع کنم و به بدنم دست زد و اومدم بزنمش،زورم نرسید و با زد و خورد ،اون زد تو سرم و من فرار کردم و الان بسیار تو روحیه م تاثیر گذاشته.چجوری فراموشش کنم ؟

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:سلام علیکم و رحمة اه ،متأسفم از این حادثه و نیز متأسفم که جواب سؤال شما دیر داده شد، زیرا جواب ها طبق ترتیب داده می شود و اگر سؤال شما را دیده بودم خارج از نوبت جواب می دادم. اولاً شما در این حادثه گنه کار نیستید چون رفتار جوان با زور و تحمیل همراه بوده و شما با آن مقابله و مبارزه کرده اید بنابراین هیچ ناراحتی نباید داشته باشید و بکوشید راهی برای حل مسئله پیدا کنید. ثانیاً اگر شما ورزش بکنید و جدی ورزش بکنید اضافه بر اینکه ورزش سلامتی بدنبال دارد و جلوی چاقی را می گیرد در چنین برخوردهایی هم توانایی بیشتری خواهید داشت بویژه اگر شرائط مناسب باشد و شما ورزش رزمی بکنید که بخوبی می توانید بفضل الهی با چنین حوادثی مقابله کنید-من فکر می کنم مسئله ورزش را جدی بگیرید.
و ثالثاً هر روز بعد از نماز صبح و بعد از نماز مغرب این دعا را سه بار باتوجه بخوانید: اللهم اجعلنی فی درعِکَ الحصینه التی تجعلُ فیها من تُرید یا پنج بار آیه الکرسی بخوانید. رابعاً اگر در لباس یا حجابتان مشکل و نقصی وجود دارد برطرف کنید.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای