پاسخ به سوال در مورد مسائل اخلاقی
سوال:
سلام علیک ببخشید لحنم تند است اما دل پر دردم جز این بر نمی تابد سوال :اصلا تا حالا خود آقای جاودان در شرایط گناه شهوانی قرار گرفته اند ؟؟؟؟؟؟ شرایط و فشار شرایط گناه را درک کرده اند ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،چون فقط کسی مرا درک میکند که در این شرایط قرار گرفته باشد اما شرح حال پسری 17 ساله چه میتواند باشد؟؟؟؟؟ در خانه جوری علامت سبز گناه به من نشان میدهند در فامیل جور دیگر در بیرون که چه عرض کنم با اینکه مذکر هستم اما .................. دوای دردم چیست؟؟؟؟؟؟ ممنون

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله ،
کمتر کسی است که در معرض چنین امتحاناتی قرار نگرفته باشد . آدم در امتحان یا قبول و سر بلند می شود و یا می بازد و سرافکنده . این سربلندی و قبولی به همت آدمی وابسته است . اگر آدم همت کند همه چیز قابل دسترسی است . آتشی که بر سر شما می ریزند و در جان شما برپا می کنند کاملا برای من قابل فهم است . راههایی که برای مقابله با هجوم بی امان و بی رحم شهوات وجود دارد اگر همت کنید قابل دسترسی است . آیا می خواهید به این راهها بروید یا نه ؟
من فکر می کنم بهترین راه مقابله با آنچه در درون خانه بر سر شما می آورند یا خویشاوندان و بیرون خانه در برابر شما می گذارند یا هر مشکل فرضی دیگری در راه پاکی و دین داری شما به مدد امام زمان ، امام زنده وحی و دلسوز قابل حل است . اگر شما واقعاً به ایشان پناه ببرید از همه مشکلات و صد برابر آن شما را نجات خواهند داد. در این تردید نکنید . این نجات حتما برای کسی که پناه می برد وجود دارد .
نماز صحیح و منظم و اول وقت یک قدم بزرگ برای نجات از هر گناه و خطری است . به این سخن بها بدهید ، و برای اینکه نمازتان صحیح باشد. باید تقلیدتان درست باشد. مسائل مرجع تقلیدتان را یاد بگیرید. خیلی سخت نیست. سی چهل تا مسئله کافی است که یاد بگیرید.قرائت نمازتان هم یاد بگیرید. این هم سخت نیست.
به غذایتان هم برسید که این اولین شهوت آدمی است.اگر غذا کنترل بشود و آدم بی حساب چرب وشیرین، گوشت ومرغ نخورد می تواند شهوت دوم خود را نیز کنترل کند.
امیدوارم خدا کمک کند تا شما بتوانید پاک بمانید. بعضی از جملاتتان ناتمام و بعضی نامفهوم بود. باز هم برای من بنوسید و اگر مصلحت دانستید توضیح بیشتر بدهید یا حداقل درد و دل کنید. نمیدانم ممکن است که بیاید مرا ببینید والسلام.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای