پاسخ به سوال در مورد مسائل اخلاقی
سوال:
سلام علیکم و رحمه الله
من چند ماهی است که در جلسات شما شرکت می کنم و سعی کرده که گناه نکنم اما در گناهان غوطه ورم و هر چه سعی میکنم نمیتوانم خلاص شوم.
1-مادرم ناراحتی اعصاب شدید دارد و هر روز طبق معمول در خانه داد میزند و به من تیکه های ناجور میدهد و من سعی میکنم که تحمل کنم ولی هر چه صبر میکنم تمام نمیشود تا اینکه عصبانی میشوم و داد میزنم تا مادرم ساکت میشود ولی خیلی ناراحت میشوم،نمی دانم چه کنم ،از خانه بیرون میروم می آیم خانه که داد و بیداد تمام شود ولی دوباره شروع میشود حتی احساس میکنم خودمم دارم ناراحتی اعصاب میگیرم سر این قضیه.
2-در ارتباط با مردم ضعیف هستم و یکجور ترس دارم در هنگام برخورد با مردم،از کودکی بوده به مرور زمان بهتر شده ولی الان هم خوب نیست نسبت به بقیه،به خاطر همین تعداد دوستان صمیمیم خیلی کم هست شاید یک نفر.
3-چه کنم که گناه نکنم
4-خیلی میخواهم که حضوری با شما صحبت کنم با اینکه برخورد شما خیلی خوب است اما روم نمیشود با این همه گناه ،حضوری با شما صحبت کنم.
5-چه کنم که در زندگی هم مادی هم معنوی پیشرفت کنم همواره؟
ببخشید سوالاتم بسیار شد ،بالاخره باید از فرصت ها استفاده کرد،ممنون

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،
اولا سعی کنید تا می توانید خانه نمانید که برخورد پیش نیاید ، اگر داد بزنید بد است اگر هم خانه باشید نمی توانید . برای بیرون فکر کنید که کجا باشید ؟؟ درستان را بطور جدی ادامه دهید .
یک ورزش را انتخاب کنید و شروع کنید ، کلاس های آموزش سخنوری نیز جای مطمئن بروید . اگر گناهانتان را ترک کنید و نماز صحیح و خوب بخوانید ان شاالله موفق خواهید شد .

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای