پاسخ به سوال در مورد مسائل عبادی
سوال:
با سلام متاسفانه همسرم چند سالی هست که پس از ورود به دانشگاه و حضور بیشتر در اجتماع از لحاظ حجاب و دینی ضعیف شده است و تحت تاثیر رفقا و دوستان دانشجویش بسیار در احکام اسلام و دینی سست شده است. بطوری که حتی به زندگی و من و بچه ها هم دیگر علاقه نشان نمیدهد. با کوچکترین مخالفتی از من صحبت از طلاق میکند.لطفا مرا راهنمایی بفرمایید که چگونه نور ایمان را در او زنده کنم.

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:سلام علیکم و رحمة الله ،چه کسی باعث شد که همسر شما به دانشگاه برود؟ اگر کسی سرمایه لازم را داشته باشد و به دانشگاه برود البته رشد می کند و دانشمند می شود و اگر آن سرمایه را نداشته باشد به مشکل بر می خورد و این آن چیزی است که همسر شما گرفتار آن شده است. حال اگر بتوانید کسی را بیابید یک روحانی دانشمند و متقی که وقت داشته باشد و وقت بگذارد و یک به یک مشکلات فکری و عقیدتی که همسر شما در دانشگاه خراب شده!! پیدا کرده حل بکند راهی برای نجات ایشان خواهد بود و گرنه، نه!
شما نیز می توانید افزودن مطالعات و اطلاعات اسلامی خودتان قدمی در این راه بردارید اما چطور؟ وقت دیر است او الان گرفتار است و می خواهد همه زنجیرها را پاره کرده و به آزادی برسد که آن را در آن محیط های خراب برای او بهشت تصویر کرده اند. من فکر می کنم از کتاب های استاد شهید مطهری بالخصوص کتابهای مقدمه ای بر جهان بینی اسلامی که یک مجموعه است و ممکن است حتی ایشان را به خواندن آن تشویق کنید. یک روحانی جوان ولایق می شناسم که بنام فاطمی راد مشاور روانشناس نهاد نمایندگی قم که با شماره تلفن ایشان 09122530428 تماس بگیرید و بگویید از جانب این بنده تماس گرفته اید و درخواست کنید که راهی برای ملاقات و تماس نشان بدهند اگر به ایشان برسید چون هم دانشگاه را دیده و هم اطلاعات اسلامی خوب دارند انشاءالله به مدد الهی مشکل حل خواهد شد.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای