پاسخ به سوال در مورد مسائل عبادی
سوال:
با سلام و عرض ارادت خدمت استاد گرامی : من مدت زیادی از عمر خودم رو مشغول به گناه و تلف کردن عمر بودم ولی با شناخت اهل بیت ع تصمیم به ترک گناه بصورت عملی و انجام وظایف بندگی خویش گرفتم ولی بعد از چند وقت دچار شک و یاس و زمینه گناه میشوم و باز تصمیم خود را تجدید کرده ولی این روند دچار سردر گمی در من شده است لطفا راهنمایی ام کنید ؟؟؟؟ برای این سه ماه رجب،شعبان و رمضان که در پیش رو داریم ، توصیه ای برای بهتر انجام دادن بندگی خویش بفرمایید ؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله، اینکه خدای متعال به شما توفیق ترک گناه را مرحمت کرده خیلی شکر کنید . برای اینکه انسان بتواند بر سر پیمان ترک گناه مستحکم بماند چند کار باید بکند : اولاً نمازش را باید درست کند و سپس آن را باتوجه و اول وقت بخواند ثانیاً هر روز توسل به امام زمان داشته باشد و با تضرع و التماس در خانه ایشان استقامت خود را درخواست کند و ثالثاً باید به یک مرکز دینی مثل مسجد یا جلسه هفتگی برود و موعظه بشنود.
سه ماه رجب و شعبان و رمضان را بیشتر مراقبت از گناه بکنید و اگر روزه قضا دارید سعی کنید در ماه رجب و شعبان بگیرید. دستورات این ماهها در کتابهای دعا مثل مفاتیح هست مراجعه کنید.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای