پاسخ به سوال در مورد مسائل عبادی
سوال:
سلام علیکم
جسارتا دوبار به حضرت آیت الله حق شناس توسل کردم و ایشان حضرتعالی را به طرقی معرفی فرمودند، اما بعد مصافت و کاهلی توفیق بهره مندی مستقیم از محضر حضرتعالی را سلب نموده، ای کاش می توانستم از راهی کلاس شما را انلاین مشاهده می کردم.
لذا چ کنم همت و توفیقم افزایش یابد؟
حقیر بارها متمسک ادعیه و اذکار و زیارات اهل بیت می شوم، اما متاسفانه جوابی نگرفته ام . تا قبل از ازدواج عموما دعام جز فرج حضرت نبود اما حال فقط درگیر معاش خود هستم! چ کنم دعاهایم مستجاب شود؟ حس می کنم مورد توجه امامم نیستم.

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

به طور جدی شما از گناه پرهیز کنید ، با گناه هیچ حاجتی برآورده نخواهد شد – ادعیه و اذکار اگر گناه از آدم سر بزند اثر را از دست می دهد سپس شما باید کاملا پرهیز کنید و نمازتان را هم صحیح و اول وقت انجام دهید آن وقت ممکن است ادعیه و اذکار اثر کند کارهایی که عرفا انجام داده اند را بی خود انجام داده اید !!

عرفا انجام می دهند یعنی چی !؟

این حرف دل خوش نداشتن خدا و امام زمان عج حرف بی خودی است – شما گناهانتان را ترک کنید هیچ مشکلی با خدا و پیامبر نخواهید داشت .

برای کسب و کار و رزق و روزی چله ( و من یتق ا...) را با توجه و با حفظ شرایط که گفتیم انجام بدهید – نماز صحیح و اول وقت – ترک گناه کامل – ان شاا... اثر خواهد کرد .

برای فرزند به دکتر مراجعه نکرده اید ؟

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای