پاسخ به سوال در مورد مسائل اعتقادی
سوال:
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد ارجمند اخلاق و دست اندرکاران سایت
چند ماهی است که از طریق سایت های اینترنتی و این سایت، سخنرانیهای شما را دانلود کرده و به آنها گوش می دهم. با توجه به اینکه در حال انجام رساله دکتری می باشم، سعی میکنم آخر شبها یک یا دو موضوع سخنرانی شما را بشنوم. مطالبی که شما می فرمایید تا حدود زیادی در من اثر گذاشته، طوری که سعی میکنم تا آنجا که می توانم از گناهان کبیره دوری کنم و نمازم را اول وقت بخوانم. به خاطر تحولی که در من ایجاد کردید صمیمانه سپاسگزارم.
حضرت آقا! از شما میخواهم برای ادامه این مسیر و پایداری در این راه، موعظه یا دستوری بفرمایید که چراغ راهم باشد.
موضوع دوم اینکه، مشکلی دارم که تمام زندگیم را تحت شعاع قرار داده است، نمیتوانم آن را باز کنم و مجبورم سربسته خدمتتان بیان کنم. برای حل مشکلم به حضرت زهرا (س) متوسل شده ام ولی هیچ نشانه ای از حل مشکلم دیده نمی شود. مطمئنم که مشکل باز نشدن این گره از طرف من است. از شما تقاضا دارم اگر برایتان امکان دارد، دستورالعملی بفرمایید که عنایات حضرت فاطمه (س) شامل حالم شود و مشکلم حل گردد.
در اخر از جنابعالی و دست اندرکاران این سایت پربرکت که فرصتی ایجاد کرده اید تا افرادی که به هر نحوی نمیتوانند در محافل سخنرانی شما حضور داشته باشند، از مطالب ارزنده و مفید شما به صورت صوتی و تصویری استفاده کنند، نهایت تشکر و سپاسگزاری را دارم و از خداوند منان، توفیق روز افزون، سلامتی و طول عمر پربرکت را برای جنابعالی خواستارم.

پاسخ:

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند : سلام علیکم و رحمة الله ،

دست ازتوسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بعد از نماز صبح ها بر ندارید ، امیدواریم این باعث پایداری شما در راه راست بشود .

از توسل دست برندارید و پاکدامن باشید ، ان شاالله آنچه می خواهید خواهد شد .

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای