پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
سلام استاد-من دانشجوی سال سوم پزشکی ام و22سال سن دارم.خواستگاران زیادی دارم که شرایط مادی خوبی دارند و از لحاظ معنوی آدمهای معمولی هستند و خیلی اهل سیر و سلوک شخصی نیستند-یا مومن انقلابی نیستند. این مسایل برایشان دغدغه نیست ولی من اصل زندگیم اینهاست.و اصلا انخاب این رشته برای این بودن که انسانهای انقلابی در این زمینه کم اند...حال به نظرتان درست است که اینها را با این استدلال رد کنم ومنتظر انسان مومن انقلابی بنشینم--جای دعا وتوسل در این میان کجاست؟ میخواهم با این نبت چله زیارت عاشورا توصیه شما را بگیرم-درست است؟ لطفا زودتر پاسخ دهید

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله، به شما به خاطر افکار و عقایدتان تبریک می گویم انشاءالله موفق باشید. همان درس و رشته و دانشگاه شما برای اینکه شما را عوض بکند کافی است لذا باید خیلی مواظبت بکنید و همه حوادث و تغییر حالت هایتان را به دقت تحت نظر داشته باشید. در مورد خواستگار هم البته اگر بتوان به عقاید و افکار پای بند بود بسیار بسیار خوب است. البته نباید ازدواج دیر بشود. بنابراین دو کار بکنید.
1-ذکر استغفار و دعای اسئل الله من فضله را زیاد و با توجه بگوئید.
2-هر روز جمعه نماز جعفرطیار را با دعاها و اذکار بعد آن بخوانید و به خدای متعال امیدوار باشید که انشاءالله به خواسته مطلوب خود می رسید.
اگر بتوانید زیارت عاشورا را با شرایط کامل آن بخوانید هم امید بفضل خدا هست.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای