پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
با سلام
جواني هستم 29 ساله تحصيل كرده و مذهبي و ساده زيست ساكن شهر ساري
از سه سال قصد ازدواج داشته ام اما در بين اقوام و اشنايان دختري كه اهل نماز باشد و كمي هم حجابش را رعايت كند و تحصيل كرده باشد پيدا نكرده ام و بعلت مينور بودنم با دختري كه كم خوني خفيف داشته باشد نمي توانم ازدواج بكنم.

علاوه بر اين پدرم شرط كرده كه دختر بايد مهرش 30 سكه و ساكن ساري يا شهرهاي اطراف باشد و والدينش حداكثر سه اولاد داشته باشد و فرزند طلاق هم نباشد. و از نظر سني كوچكتر باشد.


يك بار در دوره كار ورزي كه در سازماني دولتي داشتم دختري خوب و مومن را پسند كردم اما ديگر از او خبري نشد هر چه از مسئول گزينش و كارگزيني درباره مشخصاتي كه از ان خانم داشتم انها هيچ راهنمايي ام نكردند و گفتند همچين دختري ما اينجا نداريم. چند ماه قبل هم دختري مومن و خوب را پدرش به بنده پيشنهاد داد اما با صحبتي كه با پدرش درباره ازدواج و شرايطشان داشتم همه چيز خوب بود اما معلوم شد كه دخترشان هم كم خوني خفيف دارد. چند سال است كه دعا مي خوانم تمام ادعيه موجود در مفاتيح الجنان و ختم هاي سنگين را گرفته ام و نماز هم براي ازدواج خوانده ام . دعاي توسل مي خوانم . خواهشمند برادر كوچكتان را راهنمايي بفرماييد و اگر مقدور است و از اهالي ساري دختري از خانواده متدين و با شرايط مشابه مي شناسيد به برادر كوچكتان معرفي بفرماييد

خواهشمند است اين تقاضا را در وب سايت و در بخش نظرات قرار ندهيد.
با ارزوي سلامتي و موفقيت براي شما در همه امور



پاسخ:

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند : سلام علیکم و رحمة الله ،

شما ذكر اسئل الله من فضله را زياد و با توجه بگوئيد علاوه بر اين كه نماز هايتان را اول وقت و صحيح بخوانيد هر شب نماز استغاثه به حضرت زهرا سلام الله عليها را بخوانيد دست برنداريد ان شاءالله مطلوب حاصل مي شود.

ضمناً كسي را كه گفتيد كم خوني داشت اما همه چيز خوب بود با دكتر متخصص مطرح كنيد شايد راه تازه اي باز بشود ان شاءالله.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای