پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
سلام خدمت استاد
من پسری 28 ساله هستم که هنوز نتوانسته ام ازدواج کنم (هم کم کاری خودم و هم سخت گیری پدر و مادرم) ولی الان معیارهایم عوض شده یعنی هدفم از ازدواج علاوه بر به گناه نیفتادن، ازدواج را پلی برای رسیدن به کمال واقعی می دانم. دوست دارم همسری داشته باشم تا به تعبیر قرآن کریم لباس هم باشیم تا کاستی های یکدیگر را کامل کنیم و به کمال و سعادت برسیم دوست دارم در نهایت والمسارعین الیه و المحامین عنه و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه نصیبم بشود ولی در عین حال بسیار شهوت اذیتم می کنه و بسیار می ترسم که خدای نکرده شهوت باعث تباهیم بشود به حدی که گذراندن یک روز برای من مثل گذراندن یک ماه شده

حالا برای اینکه خیلی خیلی خیلی سریع بتوانم این چنین همسری را پیدا کنم که هم به اهدافم برسم هم مرتکب لغزش و گناه نشوم چیکار باید بکنم ؟

پاسخ:

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند : سلام علیکم و رحمة الله ، برای اینکه بتوانید در مقابل شهوت خودت مقاومت کنی باید غذای خودت را کاملاً کم و ساده کنی. با پرخوری و خوش خوری آدم گرفتار خواهد بود. –مرحوم آیت الله بهجت برای برآورده شدن اینگونه حاجات دستور خواندن نماز جعفر طیار با همه ی دعاهای بعد آنرا می دادند، اینکار را شما بکنید و ذکر اسئل الله من فضله را بسیار بسیار بگویید.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای