پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
به نام خداوند بخشنده مهربان
با سلام و عرض ادب خدمت حاج آقای جاودان
اینجانب جوانی هستم که قصد ازدواج دارم و هر بار که سعی کردم این کار رو انجام بدم چون به گناه کشیده شدم و به بهانه آشنایی مرتکب گناه شدم قسمتم نشد. برای آخرین بار که سعی کردم ازدواج کنم باز هم گناه کردم و باز هم نتونستم ازدواج کنم . وقتی این دختری که من باهاش مرتکب گناه شدم که خدا شاهد من تقصیرکار بودم و من از راه به درش کردم به خودم اومدم و لطف خدا شامل من بنده معصیت کار شد و توبه کردم. منتهی این دختر از کنار من رفت و با یک نفر دیگر در حال آشنایی است. هر چقدر سعی کردم نتونستم فراموشش کنم .
در حال حاضر نزدیک دو ماه هست که شروع کردم به نماز خواندن ولی قبلا گهگاه می خوندم . نماز هایم را اول وقت در مسجد می خوانم به جز نماز صبح که اول وقت در خانه می خوانم و هر شب سحر بیدار میشم و نماز شب می خونم و از خدا طلب مغفرت می کنم ، پدر و مادرم را از خود راضی کرده ام ، با مردم به خوبی رفتار می کنم و اگه کاری دستم بر بیاد انجام میدم و شروع به مراقبه کردم تو این دو ماه خدا گواه هست که حتی یک ناسزا هم نگفتم و از چشمم مراقبت کردم و در خیابان همش چشم یا رو به آسمان هست یا زمین تا نگاهم به نامحرم نیفتد و رد مظالم و صدقه هم هر روز دادم و هر روز یس برای امام زمان خوندم و به مادرشان نرجس خاتون متوسل شدم و سعی در جبران اشتباهات گذشته ام کردم و هر روز یک روز نماز قضا می خونم و هر روز چند صفحه قرآن می خونم و سعی کرده ام دائم الوضو باشم یعنی یه جورایی از خودم حساب میکشم و از صمیم قلبم از گذشته تاریکم پشیمونم و ذکر اسئل الله و استغفرالله هم هر روز می گویم.
تصمیم گرفتم که چله حاج آقا حق شناش رو بگیرم و انجام دادم به نیت اینکه این ازدواج به خیر و عافیت ممکن بشه و امروز روز چهلم هست و خبری نشده است.
حاج آقا من خیلی منتظر بودم تا سایت باز بشه بتونم ازتون سوال کنم و بدونم اشکال کار من کجاست
من اعتقاد کامل به این زیارت عاشورا دارم و عقلا ایمان دارم که کار من یک جا می لنگد که نتوستم به حاجتم برسم البته تصمیم گرفتم چله دوم رو از سه روز دیگر که چهارشنبه میشه شروع کنم و از شما می خوام به من بنده گناهکار رحم کنید و راهنماییم بفرمایید تا چه کاری انجام دهم تا به وصال این دختر برسم.
التماس دعا
یا علی مدد

پاسخ:

سلام علیکم

بهترین راه همین کاری است که انجام می دهید و همین راه را ادامه دهید.

فقط بفرمایید رفتار و اعمال روزتان چگونه است؟ و زیارت عاشورا را چگونه انجام می دهید؟

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای