پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
عرض ادب و احترام خدمت شما
جوانی ۳۵ ساله هستم که علیرغم تلاشهای فراوان برا کار و تشکیل زندگی مشترک متاسفانه راه به هیچ جا نبرده ام، به لطف پروردگار از لحاظ هوشی و استعداد در سطح بالایی هستم اما از زمانی که یادم میاد دست به هر کاری زده ام گره خورده و علیرغم تلاش و پیگیری در امر کار و ازدواج ناموفق بوده ام. نه دعا و نذر ثمری داشته نه پیگیری و تلاش،جوانی ام در حال اتمام و رو به نابودی است اما هر کاری رو شروع میکنم و یا تصمیمی برای ازدواج و یا کار مهمی میگیرم بلافاصله یه مشکل جدی سر راهم سبز میشه یا از لحاظ روحی و حسمی دچار مشکلات میشوم. از محضر شما بزرگوار عاجزانه درخواست یه سری توصیه و راهنمایی دارم چون نامیدی داره بر من غلبه میکنه و حس میکنم دارم به آخر خط زندگیم نزدیک میشم.هنگامی که به پشت سر نگاه میکنم چیزی جز رنج و فقر و بی ثمری تلاشهام نمیبینم.
مشتاقانه منتظر راهنمایی و توصیه های شما هستم.

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

همه این افکار شما نادرست است تا آخرین لحظه حیات نباید ناامید از گشایش و رحمت خدا باشد ممکن است شما خودتان را چشم کرده باشید یا دیگران و نزدیکان شما را چشم کرده باشند اگر چنین چیزی باشد و خودتان هم اینگونه فکر می کنید راهی جز صدقه و دعا ندارید.

سعی کنید زیاد صدقه بدهید البته مقدارش مهم نیست بلکه تعداد آن مهم است مثلا در طول روز چندبار صدقه بدهید دعاهای مربوطه به چشم زخم در حاشیه مفاتیح الجنان دنبال کنید و بخوانید.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای