پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
با عرض سلام و آرزوی سلامتی برای حضرت عالی

بنده قبلا با سوال 7614 مزاحم حضرت عالی شدم. خلاصه سوالم این بود که در خواب و سپس در بیداری توسط حضرت زهرا به ازدواج با دختری توصیه شده ام. تنها یک شماره از مادر ایشان داشتم و آدرس دانشگاه محل تحصیل. دو بار به فاصله یک سال تلفنی خواستگاری کردیم اما اجازه خواستگاری حضوری ندادند. ناچارا قضیه را از طریق شبکه اجتماعی به این خانم توضیح دادم. قضیه را برای شما مطرح کردم و فرمودید که ذکر اسال الله من فضله را بگویم. بنده هم مداومت کردم و چند روز پیش بالاخره پس از سه سال برای اولین بار فرصتی پیش آمد تا با این خانم در خیابان صحبت کنم و قبل از آن صحبتی با این خانم نداشته بودم.

پیام های بنده را خوانده بودند ولی باور آن برای ایشان سخت هست و به بنده گفتند که شما تلاشتان را کرده اید و اگر مسئولیتی هست بگذارید گردن من باشد. بنده هم به ایشان پاسخ دادم که احتمال بدهید که حرف من راست باشد و در آن صورت فرصت ایده آلی را از دست داده ایم.

از پیام گذشته خدمتتان یادآور میشوم که این خانم را در حد 1-2 ثانیه دیده بودم و خواب اول قبل از اولین ملاقات ما در مسجد سهله بود که وقتی از کنار ایشان رد شدم، آن خواب برای بنده یادآوری شد و در آنجا بدلیل اینکه کیف این خانم را دیده بودم توانستم در دفعات بعدی شناسایی کرده و خانواده را در کربلا جلو بفرستم.

این خانم و خانواده شان بسیار سخت گیر هستند و البته به خانواده ما که غریبه هستیم هیچ اعتمادی ندارند و از طرفی بنده خودم را مسوول میدانم که حتما امر حضرت زهرا را اطاعت کنم. در این راه خیلی سختی کشیده و بسیار زخم زبان خورده ام. اما تمام اینها به لذت لحظه ای حضرت زهرا با بنده سخن گفتند می ارزد.

خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید چگونه اعتماد این خانم و خانواده شان را جلب کنم و چگونه خواب و مکاشفه ای که رخ داده را برایشان اثبات کنم؟

با تشکر و التماس دعا

یا علی

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

خواب هیچگونه حجت ندارد و شما بیخود این قدر به خودتان زحمت داده اید صلاح شما در این است که این خانم را رها کرده و به دنبال مورد دیگری باشید باز هم ذکر اسئل الله من فضله را بگویید اما نه به امید ایشان

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای