پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
با سلام
من دختری 35 ساله هستم . با یک خانواده مذهبی و با تحصیلات کارشناسی ارشد و با شغلی مناسب ودر امدی خوب . خدارو شکر هم خانواده خوبی دارم .حدود سه سال پیش مطالبی راا در سایتم می نوشتم .
پسری مطالب را می خواند و بسیار در نوشتنها و یا مهارت های زندگی بهتر به من کمک می کرد .تا آنجا که من خیلی به ایشان علاقه مند شدم .
جالب اینجاست این آشنایی مجازی بود ولی متوجه شدیم ما از یک شهر و یک محله ایم .خانواده ها و خودمان هر دو مذهبی و با یک سبک و سیاق زندگی.ایشان هم تحصیل کرده و صاحب کار و درآمد ... مشکلی که هست من نه سال از ایشان بزرگترم . هر دو قصد ازدواج داریم .... اما نگرانیم از اینکه این اختلاف سنی زندگی آینده مارا تهدید کند . ما دوست نداریم رابطه آشناییمان بر خلاف گفته خدا باشد مخصوصا امسال که به ازدواج فکر کردیم چون در تمامی روزهای قبل بیشتر جنبه کلاس درس آموزش داشت
ولی چند ماهی است که به ازدواج فکر می کنیم .. من خیلی به ایشان علاقه دارم .حتی اگر امکان دارد مشاوره حضوری از شما درخواست می کنم .لطفا راهنمایی فرمایید .خیلی به کمک شما احتیاج دارم .

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

اولاً خانواده شما هرگز موافقت نخواهند کرد. اگر موافقت خانواده را داشته باشید می توانید به یک مشاور خوب مثلاً آقای دکتر گلزاری مراجعه کنید و بحث ازدواج خود را مطرح کنید و نظرخواهی فنی و جدی بکنید.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای