پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
سلام حاج اقا ،قبلابرای شما پیام دادم اعمالی روفرمودییدبعدآخرش فرمودیداگر نمازوروزه قضا وحق الناس گردنت نباشه اجابت نمیشه . حاج اقا من نماز قضازیاددارم متاسفانه همیشه هم میگم ازفردا نماز قضاهام رومیخونم ولی نمیدونم چرا نمیشه خیلی هم زیادشده هروزفکرم همینه ولی اون مانع رو نمیدونم چراازپسش برنمیام .چیکارکنم بنظرتون چطوراینهمه نمازقضاروتومدت کم بخونم شایدعمرم کفاف نداد.میترسم خصوصابرانمازصبح خیلی خیلی کاهلم

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

اینکه شما می گویید از فردا شروع میکنم همین دلیل کافی برای عدم موفقیت است کاری را آدم میخواهد شروع کند با ان شاا... و با توکل بر خدا می تواند و باید بگوید و ضمنا همان لحظه که شما این فکر را کردی بلند و و همان آن شروع کن به خواندن اصلا یک شبانه روز را بخوان با توکل بر خدا و ان شاا... گفتن .

در هر صورت مطلب همان است که در گذشته خدمت شما عرض شده است ، شما وظیفه تان است که نماز قضاتان را بخوانید و در وصیت نامه هم می نویسید که این مقدار نماز قضی دارم البته بهتر است خودتان تمام نماز قضایتان را بخوانید این کاهلی نماز صبح بستگی به شب شما دارد اگر فیلم بی خود و یا غذایی بی خود ( نا پاک ، نا حلال ) خورده باشید چیز هایی است که آدم را زمین گیر می کند .

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای