پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی
دختر سی و پنج ساله ای هستم تحصیل کرده با ظاهر خوب اما خواستگار مناسب ندارم به علاوه پدرم اعتیاد داره و اصلا تمایلی به ترک نداره و فوق العاده بددهن هست و بدتر از اون همه اسرار خانوادگی رو به همه میگه و با این وضعیت من روم نمیشه بگم خواستگاری بیاد تو خونه. لطفا راهنماییم کنید هم برای ازدواج موفق و خواستگار مناسب و هم برای اصلاح پدرم به راه راست. به علاوه مشکل کار هم دارم پول خیلی سخت دستم میاد. خیلی ختم و چله انجام دادم برای این موارد اما نتیجه نداده.

پاسخ:

سلام علیکم و رحمه الله

جن بی خود در سرنوشت آدمی دخالت نخواهد کرد – هر کاری نمی تواند بکند – این که خویشاوندان شما اهل جادو و دعا هستند می تواند اثر بد گذشته باشد در اصل سرنوشت خانواده شما – اما این دلیل می خواهد که به چه دلیل همچین کاری کرده باشند . آیا دشمن دارید در فامیل خودتان ؟ آیا مثلاً قبل وضعتان خوب بوده و صعت کرده اند به شما که پدر این جور و زندگی شما این گونه شده است ؟ و اگر هم احساس می کنید طلسمی هست وضو بگیرید و رو به قبله بنشینید و 70 مرتبه سوره حمد بخوانید و 70 مرتبه آیات سخره(سوره اعراف آیه 54و55و56 ) و بعدش یک گوسفند

.

قربانی کنید .

*دستور بعدی را که در ادامه می فرستم از شیخ بهایی را برای ایشان بفرستید.

وبرای شکل مالی هم دستور ختم چله (و من یتق الله ) که در سایت آمده است را عمل کنید .

از حاج شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی برای ابطال سحر :این دعا را با تربت و زعفران صبح ناشتا با وضو قبل از طلوع آفتاب در حالتی که تمام بند های لباس باز شده باشد و گره ای در ان نباشد بر کف دست نوشته و به زبان  بلیسید ،تا سه روز این عمل را انجام دهید رفع سحر خواهد شد. دعا این است :یا من أذَلَّ السَّحَرةَ باِعازِ موسی حینَ ألقی عصاهُ فإذا هِیَ ثُبانٌ مبینٌ أذِلَّ عَمَّن قَصَدتُهُ سِحرَ السَّحَرَةِ و کَیدَ الفَجَرَة إنّک علی کُلِّ شئٍ قدیر .

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای