پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی خانوادگی
سوال:
من خانم متاهلی هستم که همسرم با وجود سلامت کامل و 100 درصدی جسمی از نظر روحی به رابطه زناشویی بسیار کم میله، متاسفانه من از کمی بعد از ازدواج چت سکس میکنم البته هیچ ارتباطی حتی تلفنی با این افراد ندارم و خدا شاهده که پشیمونم، هر دفعه توبه میکنم و چند ماهی ترک میکنم اما باز هم متاسفانه برمیگردم به گناه، وقتی هم که این گناهو میکنم روی نماز خوندن رو تا مدت زیادی ندارم و سعی میکنم کمترچیزایی که منو یاد خدا میندازه ببینم، در زندگی اخلاق و برخوردی دارم که حتی کسی جسارت گفتن چنین بحتهایی رو به من نداره و این بیشتر از خدای به این بزرگی شرمندم می کنه، با تمام وجود دلم میخواد راه چاره ای داشته باشم تا دیگه به این منجلاب نیفتم

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:سلام علیکم و رحمة الله،اگر شوهر شما بپذیرد به طبیب مراجعه کنید با دارو این سرد مزاجی قابل معالجه است. این مسئله را جدی بدانید. ابتدا تنها به نزد پزشک بروید و مشکل را برای او مطرح کنید سپس با شوهرتان- البته بعداز نوشتن این جمله ترسیدم که اگر تنها به نزد یک دکتر مرد بروید و این جور مشکلی را مطرح کنید برای شما خطری پیش بیاید- بنابراین اگر دکتر زن یافت شود و گرنه دو نفری به نزد پزشک بروید اگر از این راه حل بشود که انشاءالله مانع گناه خواهد شد. و گرنه در آنچه این جا می خواهم بگویم نمی توانم صریح باشیم ناگزیر خود شما باید حرف را بفهمید. عرض می کنم شما منتظر هستید که شوهرتان شروع بکند این درست نیست. شما از نظر لباس و آرایش و عطر مقدمات لازم را فراهم کنید. بعدهم در عمل باز شما شروع کنید نگذارید شوهرتان به خواب برود. اما این گناه که گرفتار شده اید نوعی تماس جنسی حرام است و به هیچ وجه جایز نیست . اگر با این عمل خود ارضایی می کنید که گناه دوم است و گرنه چه سود؟ و بهر شکل شده باید ترک بشود. برای اینکه بتوانید این گناه را ترک کنید به نمازتان بپردازید و هرچه به نماز اهمیت بیشتر بدهید امکان ترک گناه بیشتر است.
پس اولاً تقلیدتان را درست کنید و مسائل وضو و غسل و نمازتان را از روی رساله بدقت بخوانید و اینکارهای خودتان را تصحیح کنید. نماز اگر صحیح بشود و اول وقت باشد در تمام زندگی آدم مؤثر است. علاوه هر روز به امام زمان صلوات الله علیه توسل بکنید. زیارت آل یس بخوانید. نماز امام زمان بخوانید. به ایشان التماس بکنید و تضرع بکنید که ایشان رحمی بیاورند و شما را نجات بدهند. نتیجه را به من بگوئید.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای