پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی خانوادگی
سوال:
با عرض سلام خدمت حاج آقا
چند سالی است که در زندگی ما گره و پیچیدگی به وجود آمده است. دست به هر کاری می زنیم آن کار درست نمی شود از جمله ازدواج و ادامه ی تحصیل و شغل فرزندانم و خرید و فروش منزل و ...
زندگی عادی همراه با موفقیت در همه ی زمینه ها داشتیم (فرزندان من نخبه بودند). این گره و بستگی در کارها از جایی شروع شدکه به اجبار به منزل پدری همسرم رفتیم و مجبور شدیم آنجا زندگی کنیم همه چیز به هم خورد زندگی با انواع بلاها و مشکلات برایمان به وجود آمد و همه چیز غیر عادی بود همه با ما دشمنی می کردند و ما را سحر و جادو می کردند از جمله هر روز آبی سیاه رنگ جلوی درب ورودی منزل ما میریختند و مسایل دیگری که بهتر است در این جا ذکر نشود. برای فرار از آنجا حدود 10 سال طول کشید که توانستیم با توکل به خدا و توسل به ائمه نجات پیدا کردیم و آنجا را اجاره دادیم. الان 7 سال است که از آنجا نجات پیدا کردیم تا حدودی به آرامش رسیدیم ولی هنوز بعد از چند سال مشکلاتمان حل نشده است. در 10 سال که در آن منزل سکنی داشتیم تمام زندگی مان متوقف شده بود و جوانی فرزندانم تباه شد اکنون سن آنها بالا رفته و با مشکل کار و ازدواج و تحصیل روبرو هستند و در جامعه سر خورده شده اند. برای فروش آنجا را گذاشته ایم ولی اصلا آنجا فروش نمی رود. این قصه ی کوتاهی از زندگی واقعی بود. در حال حاضر هیچ کس از ما خوشش نمی آید و ما را دوست ندارد و ما هم به موفقیتی دست پیدا نکردیم. و نیز گاهی اوقات در بعضی از روزهای خاص هفته آرامش خانواده مان به هم می خورد .
البته خدا و ائمه ما را نجات دادند و خیلی کمکمان کردند با توجه به وضعی که ما داشتیم که از این بایت خدا را بسیار شکر می کنم.
در حال حاضر از شما راهنمایی می خواهم که با این همه مشکلی که برای من و خانواده ام پیش آمده چه بکنم که از این به بعد زندگی ام مثل گذشته به حالت عادی برگردد.
با تشکر
التماس دعا
خدا خیرتان دهد.

پاسخ:

سلام علیکم و  رحمة الله ،
تحمل کنید ناراضی هستند عمل نکنید .

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای