پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی خانوادگی
سوال:
با سلام خدمت استاد جاودان
بنده جوانی هستم 28 ساله و متأهل و یک فرزند دختر یک و نیم ساله دارم، لطف خدا به من باعث شده که حدود 3 سال است که به طور مستمر هر روز زیارت عاشورا میخوانم.
سوال بنده از شما این است که با این که هر روز زیارت عاشورا میخوانم ولی بعضی مواقع دچار گناهانی میشوم به طوری که به خودم میگویم دیگر زیارت عاشورا نخوانم که گناه کرده ام. بعد دوباره به خودم میام که نکنه شیطان باشه و بابت ادامه ندادن خواندن زیارت عاشورا اینطور توی ذهنم میاره. بنده با خانومم هم بابت چاق بودنش نیز مشکل دارم و بارها تو این چندسال کارهای مختلف براش انجام دادم که انگیزه بشه که لاغر بشه ولی همتش خیلی کوتاه هست و این امر باعث شده که به زن دیگر فکر کنم بابت رابطه موقت و این خیلی منو اذیت میکنه.
در ضمن زیارت عاشورا را به طور ساده میخوانم یعنی به طوری که در سایت ذکر نموده اید نمیخوانم.
لطف بفرمائید بنده را راهنمایی بفرمائید. بعضی موقع ها خیلی عذاب وجدان دارم.

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله

هر چه زیارت عاشورای خود را بهتر و کاملتر بخوانید توفیق در ترک گناه بیشتر خواهد شد.قناعت به همسر خودتان بهترین راه است.اگر آدم به سوی همسر موقت برود مشکلات زیادی در برابر او به وجود می آید و گاه ممکن است خطر پاشیده شدن خانه وخانواده پیش بیاید.این راه راهی است که پایان و سیرابی ندارد اگر بتوانید در غذایتان مقداری سرکه خوب بخورید ان شاءالله ممکن است این فکر از سر شما بیرون برود  در هر صورت ضررهای احتمالی این عمل از سود آن بیشتر است.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای