پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی خانوادگی
سوال:
با سلام و احترام

چند سالی است که پسر 25 ساله ام دچادر افسردگی است اما 5 سال پیش اتفاقی افتاد که ذهن و روح او را به شدت به هم ریخت و ایشان به مشکلات روحی دیگری هم مبتلا شدند و تا امروز بهبودی حاصل نشده است. دو بار او را به زور و علیرغم خواست وهمکاری خودش در بیمارستان بستری کرده ایم و نتیجه ای نگرفته ایم البته عمده دلیلش این است که اصلا ایشان نه داروهایش را استفاده میکنند و نه نزد مشاور میروند. علاوه بر این من هر راهی که عقل حکم میکرده طی کرده و البته از آنها هم جوابی نگرفته ایم. وضعیت روحی ایشان نه طوری است که برای همیشه ایشان را در تیمارستان بستری کنیم و نه طوری است که بتوان آن را در خانه تحمل کرد طوری که تمام فکر و ذهن افراد خانواده را درگیر کرده وهمه ما برای آرامش به نوعی از قرص دارو وابسته شده ایم.
اخیرا پدرشان از فرط استیصال نزد یکی دو دعا نویس رفته. به قول یکی از آنها اجنه روح پسرم را تسخیر کرده اند و به قول دیگری او را تا سرحد جنون جادو کرده اند. و از آنجا که پسرم مدتی برای دیدن جن کنجکاوی زیادی به خرج داده بود و تا حدی هم درگیر و نزدیک شده بود و اتفاقا یک زمانی به خواهرش گفته تو دنبال این کارها نرو مثل من میشوی، همسرم حرف دعانویسها را قبول کرده و هر 40 روز یک دستور چله از این آقایون دعانویس میگیرند و خواهرانش هم مجبورند به آن عمل کنند البته همه اش ذکر و سوره های قرانی است. ولی واقعا جسم و روح همه خسته و آزرده است و از همه مهمتر عمر خود پسرم هست که در بیماری سپری میشود.
اما از آنجا که من تمام راههای عقلی را طی کرده ام و جواب نگرفته ام گاه با خودم میگویم این احتمال ضعیف را هم دنبال کن. از این رو سوال من این است که آیا امکان جن زدگی یا سحر جادو هست و اگر این اتفاق افتاده باشد من چه کار میتوانم بکنم؟

قبلا از اینکه برای خواندن و پاسخگویی سوالم وقت میگذارید سپاس گزاری میکنم.

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

گوسفند فدا بکشید و فراوان صدقه بدهید روزی چند بار صدقه بدهید شما و پدرش هم بسیار استغفار کنید

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای