پاسخ به سوال در مورد مسائل متفرقه
سوال:
سلام،من دختری 13 ساله ام.من یکی از گروه های خوانندگی کی پاپ کره جنوبی رو دنبال میکنم،که 5 پسر خواننده تشکیل دهنده ی این گروه هستند،اسم این گروه ss501 است.من توی انجمن اختصاصی این گروه عضوم..توی انجمن،خانواده ای به نام خانواده ی تی اسی داریم که تمامی بچه های انجمن تو اون خانواده عضون.من هم توی اون خانواده عضو بودم تا اینکه پیامی خصوصی با مضمون آیا زن من میشی؟ دریافت کردم.منظور این پیام خانواده تی اسی انجمن بود.من هم درخواستشون رو قبول کردم.و ایشون از من شماره موبایلم رو خواستن.من هم بهشون دادم و الان به هم در ارتباط هستیم و من میدونم ایشون دختر هستن..خانوادم از این موضوع اطلاعی ندارن و در صورت دونستن منو سرزنش میکنن.به نظرتون من باز هم با این دختر در ارتباط باشم؟

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:سلام علیکم و رحمة الله، شما یک دختر مسلمان و نجیب هستید. ارتباط با یک گروه بیگانه و غیرمسلمان چگونه ممکن است و شما برای این ارتباط چه توجیهی دارید. شما آیا زبان کره ای می دانید که بتوانید با آن گروه ارتباط برقرار کنید. فکر نمی کنید جریان این پنج پسرخواننده یک فریب باشد. شما از عضویت در انجمن اختصاصی آن گروه چه سودی می برید، مگر این که آدم در خیال از این که عضو یک انجمن خارجی که در رأس آن پنج پسر زیبا رو هستند لذت می برد و در خیال خودش خوش است. آیا همه مسئله خیال در خیال نیست؟!
از همه این چیزها بدتر این است یک دختر عضو خانواده تی اسی به شما پیام ازدواج داده یعنی ازدواج یک دختر با دختر دیگر یعنی ازدواج همجنس مآبانه فکر نمی کنید این مسئله خیلی بد و غیرقابل تحمل است. من بعنوان یک پدر به شما عرض می کنم مسئله را بکلی تمام کنید هم ارتباط با آن مجموعه و هم با این دختر را شما الآن نیاز به آرامش و درس خواندن خوب دارید. سؤالات را جواب بدهید و ارتباط خودتان را قطع نکنید.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای