پاسخ به سوال در مورد مسائل متفرقه
سوال:
با عرض سلام
یک روز به امام زمان متوسل شدم تا حالم خوب شود و ان توسل باعث یک عشق و علاقه ی شدید به ایشان شد و هر روز هم بیشتر می شد و از این عشق جانم به لب امده بود و هر روز هم می گذشت شدید تر می شد بعد از 36 روز عاشق بودن استخاره ای گرفتم که جوابش ناراحتم کرد و رفتم در گوشه ای تنها نشستم انقدر صدایش کردم گفتم این عشق نیست این زجر است نمی خواهم عاشق باشم برای چی اومدی هدایتم کردی ...عشقش کم کم از دلم رفت و الان 6 روز غم و حسرت جایش را گرفته و انقدر پشیمانم که نگو......حالم از روزی که عاشق بودم هم بدتر است،ان موقعه فکر می کردم من عاشقش شدم ولی حالا می فهمم او بوده که عشقش را در قلبم گذاشته بود،چیکار کنم حالم خیلی یده ،کمکم کنید لطفا .

پاسخ:

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند : سلام علیکم و رحمة الله ،

يك بهشت نقد نصيبت شده بود بي صبري كرديد و از دست داديد، حالا التماس كنيد نه يك روز و دو روز، شايد رحمت و موهبت برگردد بايد خيلي مواظب چشم و گوش و زبان خودتان باشيد.

يك رحمت بزرگ شامل شده بود مجاني بود و چنين چيزهائي با اندك قدر نشناسي از دست مي رود. حال از دست رفته اگر از اين ببعد كوشش بكنيد، شديدا تقوي را مراعات كنيد، عبادت جدي و سحرگاهي بكنيد، التماس كنيد، تضرع كنيد ممكن است دوباره مرحمت البته بشكلي ديگر بر سر شما ريزش كند. بنظر من دست برنداريد شايد اتفاق بيافتد، البته اگر درخواست دوباره داشتيد، آن را با عافيت بخواهيد.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای