پاسخ به سوال در مورد مسائل متفرقه
سوال:
سلام خواهشا این پیام را در سایت قرار ندهید. خواهشا جواب آن را زودتر بدهید. با تشکر از زحمات شما. اجرتان با حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام.
سلام حاج آقا
من حدود چند سالی است که مشکلی برایم به وجود آمده.مشکل من از این قرار است که نفس کشیدن برایم سخت می شود، نفسم حبس می شود و سوراخ های بینی ام بزرگ می شود. شرمنده ام از این که اینقدر واضح برایتان توضیح می دهم. ولی شکی که برایم به وجود آمده، باعث شد که به شما رجوع کنم. دیگر خوب و بد را تشخیص نمی دهم. اوایل فکر می کردم که این بلا یا امتحانی از سوی خداوند است و تحمل می کردم ولی این اواخر کم کم داشتم به کفر مبتلا می شدم. چون به این فکر می کردم که خدا که عادل و مهربان است و مرا دارای اختیار آفریده است، برای چه به اجبار مرا به سوی کمال می کشاند؟ چرا اصلا کمکم نمی کند در حل این مشکل؟ الان واقعا نمیتوانم هیچ چیز را تشخیص دهم. از طرفی این مشکل مرا بسیار زیاد دچار شرمندگی در نزد اطرافیان می کند و خیلی خجالت می کشم از این مسئله. خواهشا کمکم کنین. به شدت احساس تنهایی می کنم و حس می کنم حتی خدا هم دیگر مرا بنده اش حساب نمی کند. خواهش می کنم زودتر جواب مرا بدهید. زندگی من به این جواب بستگی دارد.
اجرتان با حضرت صاحب الزمان - عجل الله تعالی فرجه الشریف - ان شاء الله که روز به روز خداوند بر توفیقاتتان در راه حق بیفزاید. یا علی

پاسخ:

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند : سلام علیکم و رحمة الله ،

شما به پزشک مراجعه کنید و پیگیری کنید و برای تأثیر کارهای پزشکی صدقه هم زیاد بدهید. هر مریضی یک مقدماتی دارد که انسان نباید گردن خدا بیندازد، گاهی ممکن است مشکل شما مشکل ارثی باشد یا کاری کرده باشید که به این نتیجه رسیده باشد.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای