پاسخ به سوال در مورد مسائل متفرقه
سوال:
ضمن عرض سلام
جناب حجت الاسلام والمسلمین جاودان
این بنده حقیر یک روز در چند وقت پیش جهت پرسش سوالی با توجه به تعریفات و تمجید هایی که از شما داشتم و همچنین شناختی که از شما داشتم بابت علمی که خداوند به شما عنایت کرده . امیدوارم همیشه در راه حق قدم بردارید.پس از طی مسافتی بسیار به نزد شما امده همراه همسرم
ولی شما برخورد بسیار بدی کردید و مدعی شدید وقت قبلی دارید؟ من نمیتونم الان پاسخ شما رو بدم و این کارشما بسیار زننده و دور از اخلاق و سنت پیغمبری بود و این برخورد شما بسیار نارحت کننده و ما مسافت بسیاری با غم فراوان برگشت خوردیم. میخواهم بپرسم اگر تمام علما این برخورد را داشته باشند پس گله از به اطلاعی مردم نباید کرد که از روحانیت زده میشن و همینه که در شناختن مسائل دینی دچار سردر گمی میشوند. مطمئن باشید این کار شما تا ابد تا تسویه پیش ما میماند و در مقابل اون سوال ما شما مسئولید. بد گمانی مردم ناشی از برخوردهای سرد و بی روح شما عزیزان نسبت به بیتفاوتی های شما از اینکه شاید همون لحظه تاثیر بسیاری روی عقیده مردم و فرارشون از دین بشود نقش بسزایی دارد. شما بزرگوارین که اینقد بی تفاوت از کنار مردم میگذریید.اما نه دین ما نه پیامبر ما نه امام ما نه عترت ما نه قرآن ما نه رهبر ما نه اصول دینی نه فروع دینی ا این طرز برخورد شما را نمیپسندد.

شما مسئولید و باید پاسخ مرم را بدهید.

پاسخ:

علیکم سلام و رحمة الله

متشکرم؛ عاقبت به خیر بشوید ان شاالله. باز هم با هماهنگی تشریف بیاورید در خدمت هستیم، بابت آن رفتار هم از شما عذر خواهی می کنم.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای