پاسخ به سوال در مورد مسائل متفرقه
سوال:
سلام علىکم
استاد جاودان انشاالله خداوند به شما طول عمر با عزت همراه سلامتى عناىت کند.
سوالى از محضرتان داشتم
از سال ها قبل به مرىضى اى دچار شدم که به خاطرش پدر و مادرم رفتار نامناسبى با من داشتن طورى که بارها باعث شکسته شدن دلم شدن.متاسفانه باعث
شد الان ان محبتى که دىگران نسبت به پدر و مادرشان دارن من در دلم ندارم.اقاى جاودان چه کنم تا محبتم نسبت به پدر و مادرم زىاد شود.
اقاى جاودان شما مکررا فرموده اىد به امام زمان متوسل شوىد.من پىرو اىن توصىه ى شما هر روز بعد ازنماز صد بار ذکر ىااباصالح المهدى ادرکنى را تکرار مى کردم و از اقا مى خواستم در دنىا و اخرت با ان ها باشم.تا اىنکه با خودم گفتم دىدى محلت نمى گذارن.همان روز صبح خواب امام زمان را دىدم
درون باغى با ادب و دوزانو روبروى اقا نشسته بو دم .نگاهم به دست اقا بود که نور سفىدى از ان بىرون مى امد و در اطراف دستشان مى درخشىد.اقا به من فرمودن.اخر تو بىشتر انطرفى هستى.
از وقتى اىن خوابو دىدم تا مدتى خجالت مى کشىدم اقا رو صدا بزنم و با او صحبت کنم.من مى دانم ادم گنهکارى هستم ولى شنىده ام که اگر امام به انسان عناىتى بکند نجات پىدا خواهد کرد.چه طور اقا رو صدا بزنم تا نجاتم دهد.

پاسخ:

علیکم سلام و رحمة الله

اون توسلی که به حضرت داشتید را ادامه دهید و سعی کنید با اخلاص باشد و پدر و مادر را دعا کن و دعای رب اغفرلی و لوالدی... را زیاد بخوان و برای آن که اون طرفی نباشی سعی کن گناه نکنی اونایی که اون طرف هستن اهل گناه هستن.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای