پاسخ به سوال در مورد مسائل متفرقه
سوال:
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام علیکم و رحمت الله
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی و آرزوی سلامتی و طول عمر جنابعالی

جناب استاد, حدود یک سال و نیم است که نمایندگی بیمه زده ام. اما در طول این یک سال و نيم کل درآمد بنده به دو میلیون و پانصدهزار تومان نرسیده است! اصلا انگار دفتر منو هیچکس نمیبینه. پیش میاد که هفته ها حتی کسی به اشتباه زنگ در دفتر را نمیزند, واقعا تحت فشارم و هیچ منبع درامدی ندارم و به دلیل اینکه دانشجوی دکتری هم هستم امکان داشتن شغل دیگری را نیز ندارم. مدرس حق التدریس دانشگاه هم هستم که متاسفانه در آنجا نیز واحدهای کمی بهم میدن و درامد آنجا نیز به زور شاید به ماهی دویست هزار تومان برسد که برای قوی کردن رزومه خودم تدریس را ادامه داده ام. استاد 29 سالمه, نه درامدی دارم نه ازدواج کردم. همه هم فکر میکنن من استاد دانشگاهم و نمایندگی بیمه دارم پس درآمدخوبی دارم. نمیدونن که شاید در ماه به زور یک نفر یا دو نفر مشتری دارم. واقعا دارم کم میارم. با این سنم هروقت پدر یا مادرم بهم پول میدن میخوام از خجالت بمیرم. لطفا راهنمایی بفرمایید چیکار کنم تا رزق و روزی دفترم زیاد بشه و تعداد مشتری هام زیاد بشه? چیکار کنم در دانشگاه واحدهای بیشتری بهم بدن? چه دعایی چه ذکری چه نمازی? از لحاظ علمی و کار پژوهشی بسیار قوی هستم,اما متاسفانه هرجا میرم برای تدریس بیشتر میگن زنگ میزنیم و بعدش خبری نیست. استاد برای افزایش درامد دفترم و افزایش تعداد مشتری و موفقیت بیشتر در تدریس کمکم کنید.
والسلام علیکم و رحمت الله

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،
بعد از هر نماز واجب آیت الکرسی بخوانید و بعد تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها و سه بار سوره توحید و سه بار صلوات و 3 بار آیه وَمَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا ؛
ختم وَمَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا ؛ را از روی سایت انجام بدهید .
بعد از 40 روز ختم و من یتق الله ... نتیجه را به ما بگویید .

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای