پاسخ به سوال در مورد مسائل متفرقه
سوال:
سلام.
منزل ما در یک بافت قدیمی هست و پشت بامهای ما و همسایه هایمان به همدیگر راه دارد. در ضمن موقعیت منزلمان به گونه ای است که دو کوچه مختلف را به هم وصل میکند. متاسفانه اشخاصی از این موقعیت سوء استفاده کرده اند و تقریبا هر شب از یک طرف (از یکی از این دو کوچه) بالای پشت بام می آیند و ساکن میشوند و صدای پایشان را هم میشنویم. در واقع اینها دزد هستند و امنیت نداریم. چند بار هم اقدام کردیم از طریق پلیس، ولی فایده نداشت و یا پنهان شدند یا فرار کردند. من خودم به چشم خودم دیدم که بعد از اینکه پلیس رفت از پشت بام پایین آمدند و فرار کردند. در دفعات بعدی هم که زنگ زدیم، پلیس اهمیت نداد و نیامد.
خواهر کوچکی دارم که از ترس همین دزدها یک بار تب کرد و مریض شد. و بعد از مدتی هم به بیماری گوارشی سختی مبتلا شد که هنوز بعد از چند سال ادامه دارد، گرچه خدا را شکر بهتر شده است. با توجه به ترسی که خواهرم دارد و اینکه میترسیم اگه دوباره قضیه دزدها را بفهمه، بدتر بشه، خیلی نمیتوانیم سرسختانه اقدام کنیم و پلیس را خبر کنبم.
میخواستم ببینم آیا ختم یا دعایی برا رفع شر این دزدها و اینکه دیگر نیایند روی پشت باممان و امنیت داشته باشیم، هست یا نه؟ فعلا تنها کاری که میتوانیم انجام دهیم، پیدا کردن و خواندن چنین دعایی است. لطفا راهنمایی بفرمایید

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله

آیة الکرسی ۵ بار نزدیک غروب و دعای حفظ در مفاتیح الجنان

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای