پاسخ به سوال در مورد مسائل متفرقه
سوال:
سلام علیکم
خانواده ای هستیم 4 نفره دوفرزند دارم.یک دختر و یک پسر.به لطف خدا دخترم رو حدود دوسال هست که در سن 18 سالگی به خانه بخت فرستادیم.پسرم 16 سال دارد و محصل سال دهم هست.وضع اقتصادیمون و حقوق همسرم همیشه به میزانی بوده که طبق تقسیم بندیها زیر خط فقر بشمار می آییم.ازشروع زندگی مشترکمان تا الانهرچه سعی می کنیم نتونستیم وضع بهتری داشته باشیم.همسرم کاردانی آزمایشگاه تشخیص پزشکی هست و در یک درمانگاه خیریه مشغول به کار هست.تا حالا چند بار دزد وسایلمون رو برده.یک موتور همسرم دوبار دوچرخه پسرم و چند وقت پیش هم ماشین مدل 80 رو که داشتیم دزد برد و لاشه ماشین رو نیرو انتظامی تحویلمون داد.
توقعم از زندگی خیلی بالا نیست ولی آخرین اتفاق که دزدیده شدن دوچرخه پسرم بود خیلی من رو تو فکر برد که چرا دعاهای من برای افزایش رزق و روزی و بهتر شدن وضع مالی مون هست اینطور جواب داده میشه.پسرم هم با وجودی که بسیار معتقد هست و بچه مسجدی هست،ولی سوال برش پیش اومد که چرا دوباره ما؟؟دوچرخه پسرم کنار دوتا دوچرخه دیگه بود.اونها رو هم برده بودن ولی برگردوندن ولی مال پسر من دیگه پیدا نشد.
خدا رو شکر نعمتهای زیادی به ما داده ولی نمیدونم گره کامون کجاست که همسرم هرچه تلاش می کنه نمیتونه درآمدی بیشتر از انچه الان داره بدست بیاره و به در بسته میخوریم.
دستورهایی رو عمل کردم مثل خواندن ایات 2 و3 سوره طلاق بعد از نماز، ولی به نظر خودم نتیجه ای نداشته.لطفا راهنمایی بفرمایید.
خداوند به شما عمر با عزت دهد.

پاسخ:

سلام علیکم ورحمة الله ،

همه اهل خانه شوهر و پسر و خود شما بعد از هر نماز واجب یک آیت الکرسی بخوانید (البته آیه اول) بعد تسبیحات حضرت زهرا(س) را بگویید، سه بار قل هوالله سه بار صلوات و سه بار آیه 2 و 3 سوره طلاق (و من یتق الله ... ) و استغفار. و این را بدانید که استغفار در حل همه مشکلات از جمله مشکلات مالی بسیار مؤثر است سعی کنید نمازهایتان را اول وقت بخوانید و استغفار فراوان و با توجه هم شوهرتان هم خودتان بگویید.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای