پاسخ به سوال در مورد مسائل متفرقه
سوال:
سلام آقا جان
ما که حاج آقا حق شناس رو ندیدیم که از زبان ایشون راجع به زیارت عاشورای معروفشون بشنویم..کسی رو هم بجز شما نمی شناسیم که در کسوت تلامذه آن بزرگوار باشد.برای من روستایی مرزنشین بسیار مهم است که از زبان شما خاطره مطلب یا هر آنچه شما صلاح می دانید راجع به معجزات زیارت عاشورا از حاج آقا حق شناس برای ما نقل بفرمایید..چون آقا جان من چن جا خوانده ام که از حاج آقا شناس نقل شده در صورت اجرای صحیح این اربعین تضمین دادن که حاجت برآورده بشیم..شما این تضمین را از زبان حاج آقا شنیده اید؟این تضمین شخصی بوده یا همگانی؟من می خواهم این عمل را با تکیه بر مدد الهی با سکینه و اطمینان انجام بدهم.و در این راستا برای بنده کلام شما برای اطمینان از نتیجه و حصول مطلب با انجام کامل زیارت عاشورا جهت ایجاد سکینه و ایمان قلبی به نتیجه دادن آن بسیار موثر است.من به این باور احتیاج دارم..در قلبم دودلی و تشدد آمده ..شما با کلام روحانیتون راهنمایی کنید می دانم با این تشدد هیچ حاجتی برآورده نمیشه..شما کمکم کنید.

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

بنده بار ها از ایشان شنیده بودم که دستور خواندن زیارت عاشورا برای برآورده شدن حاجات را می فرمودند . آنقدر ایشان این مسئله را محکم می فرمودند که در عالم خواب به ایشان گفته بودند شما آن وقت که تضمین برآورده شدن حاجات می کنید ان شاالله بگویید .

البته اگر کسی مشکلی در رفتار آن روز و دیروز خودش نداشته باشد می توان تضمین قبولی برآورده شدن حاجات را عهده دار شد . مهم مسئله این است که شخصی که این زیارت را می خواند نه گناه عمل بکند و نه گناه اخلاقی و آنچه در گذشته از او سر زده جبران کرده باشد .

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای