پاسخ به سوال در مورد مسائل متفرقه
سوال:
سلام.
خانمی هستم 53 ساله پسری دارم که به لطف خدا زیبا هست و نمازش را اول وقت می خواند.فرزندم در شرکتی کار می کرد و دشمنانی داشت که او را عذاب روحی دادند سرانجام پسر م استعفا داد و الان یک سال هست که دشمنان دست ازش بر نمی دارند و نمی گزارند فرزندم کار کند و ازدواج کند استاد یک سال من مادر غم دارم و کارم شده گریه از شما می خواهم کمکم کنید و من چه کار کنم تا شر دشمنان دفع شود و شرشان به خودشان برگردد.لطفا دعا و دستورالعملی بدهید.

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

دعایی در مفاتیح هست بعد از نماز صبح جز تعقیبات ( اصبحت اللهم معتصما ... ) و دعای مجرب در حاشیه مفاتیح دعای عظم البلا را هم بخوانید .

شیخ طوسى رحمة الله در کتاب مصباح المتهّج از امام صادق علیه السّلام روایت کرده: هرکه پس از سلام نماز روز جمعه سوره‏هاى «حمد، ناس، فلق، توحید» و «کافرون» را هر کدام هفت‏ بار بخواند. و نیز آیه «لقد جاءکم رسول من انفسکم» را که در آخر سوره برائت [نهمین سوره قرآن] است، و آیه «لو انزلنا هذا القرآن» را که در آخر سوره «حشر» قرار دارد تا پایان سوره و پنج آیه «ال عمران» را از «انّ فى خلق السّموات و الارض» تا «انّک لا تخلف المیعاد» [۱۷۱-۱۶۸] بخواند، از این جمعه تا جمعه دیگر، از گزند دشمنان و نیز آسیب بلاها در امان باشد

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای