پاسخ به سوال در مورد مشاوره تحصیلی
سوال:
سلام علیکم.من دانشجوی ترم3 حسابداری هستم ولی علاقه به تحصیل حوزوی دارم،ولی پدر و مادرم خیلی راضی به این امر نیستند و می گویند دانشگاه بروی موفق تر میشوی و شان اجتماعی و درآمد بهتری داری.و یکی از دوستانم که مراقب اعمال خود است می گوید اگر بروی حوزه تورا ترک و طرد میکنم،حالا بنده حقیر با توجه به علاقه خود به حوزه و این اوضاع چه کنم به حوزه بروم و والدینم را راضی کنم یا خیر.لطفا در حق این حقیر دعایی و به بنده سفارشی نمایید.ضمنا بنده خوابی دیدم که در خواب به محضر آقای مجتهدی میرسم و ایشان می پرسند که حوزه ثبت نام کرده ای و من می گویم نه مادرم راضی نیست و ایشان ناراحت می شوند و از من دور می شوند.

پاسخ:

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند : سلام علیکم و رحمة الله ،

شما درس دانشگاه را ادامه بدهيد تا پدر و مادر راضي بشوند، با عدم رضايت آنها كار طلبگي شما ممكن است پيش نرود و البته الان مي توانيد زبان عربي را به خوبي بياموزيد كه قدم بزرگي براي دوران طلبگي آينده شما باشد. خيابان جم كانون زبان اگر به دقت پي گيري كلاسهاي اين موسسه را برويد و زبان دان مي شويد و براي آينده توفيق بيشتري خواهيد داشت.

مي توانيد هر شب قبل از خواب يا هر وقت ديگر نماز امام زمان بخوانيد و از ايشان كمك بخواهيد ان شاءالله راه طلبگي را براي شما باز كنند.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای