پاسخ به سوال در مورد مشاوره تحصیلی
سوال:
با سلام و احترام
خواهر بنده يك ماه ديگر در آزمون ورودي دانشگاه شركت خواهد كرد. براي موفقيت در آزمون بسيار تلاش كرده است. قبولي وي در رشته و دانشگاهي خوب خوشحالي كل خانواده و به طور خاص پدرم را به همراه خواهد داشت. در واقع يكي از مهمترين انگيزه‌هاي خواهرم براي تحمل مشكلات و پشتكار در درس خواندن مداوم خوشحال كردن پدر و مادرم است. خواهرم تقريبا نمازهايش را در زمان فضيلت به جا مي‌آورد و هر روز يك صفحه قرآن تلاوت مي‌كند.
تقاضا دارم در مورد ذكر و دعاهايي كه با توجه به زمان باقي‌مانده عمل به آن‌ها توسط بنده مي‌تواند به موفقيت ايشان كمك كند راهنمايي نماييد. بنده متاهل و دانشجوي مقطع دكتري مي‌باشم و به علت مشغله زياد متاسفانه امكان انجام اعمالي چون زيارت عاشورا به شيوه‌اي كه در سايت مطرح نموديد ندارم. آيا يكبار قرائت بدون اعمال ذكر شده موثر نخواهد بود؟ بسيار سپاسگزار خواهم بود با توجه به شرايط بنده را راهنمايي نماييد.
با تشكر فراوان و آرزوي توفيقات روزافزون

پاسخ:

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند : سلام علیکم و رحمة الله ،

وقتی که سوال شما به دست من رسید 19 خرداد است وقت بسیار کم است و چاره ای نیست جزء اینکه صلوات زیاد بفرستید برای فرج و ظهور ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و آن را هدیه کنید به محضر حضرت صدیقه سلام الله علیها امیدوارم که مدد خدای متعال بیاید و مقصود حاصل شود .

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای