پاسخ به سوال در مورد مسائل تربیتی
سوال:
سلام بنظر میرسه سوال قبلیم بلند بود و به همین علت جواب سوالمو ندادید.خواهش میکنم جواب این سوالمو بدید نمیتونم بیشتر از این تحمل کنم.من از دختری خوشم امده میخواستم باهاش دوست بشم و نیئت من هم ازدواجه چون واقعا عاشقشم اما متاسفانه با کس دیگه ای دوست شده (و الان با هم اصلا حرف نمیزنیم بخاطر اینکه میدونه دوسش دارم ).همین مسئله باعث شد منی که از 9 سالگی نماز خواندن و شروع کردم در سن 19 سالگی برای حاجنم بعد از نماز ، دعا هم بکنم.خیلی برام مهمه سعی کردم تمام گناهامو ترک کنم که البته تونستم تمامی گناهانمو به جز دیدن فیلم مستحجن و خودارضایی ترک کنم. بخاطر همین حاجت چله زیارت عاشورا ایت الله حق شناس و حدیث کثا و شروع کردم که بعد از 8 روز بخاطر همین گناه نتونستم ادامه بدم.از تو سایتتون ذکر اسئل الله من فضل و یاد گرفتم و روزی چند هزار بار میخوانم.حاج اقا روزی چند هزار بار مثلا 5000 بار تا 10000 بار خوبه برای این حاجتم؟لطفا یک راه کاری برای این حاجتم پیش روم بزارید. یه سوال دیگه میشه قبل از خودکشی استقفار کرد برای این گناه یعنی اگر استقفار کنیم گناه این کار پاک یا کمتر میشه؟

پاسخ:

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند : سلام علیکم و رحمة الله ،

براي رسيدن به حاجت ذكر اسئل الله من فضله خوبست و هرچه بيشتر بهتر اما بايد در كنار آن گناهاني كه داريد از همه اش پرهيز كنيد با گناه آنهم آن دو گناه بد دعا بالا نمي رود چهل روز كاملا ترك گناه بكنيد و نمازتان را درست و اول وقت بخوانيد و آنوقت آن ذكر را بگوئيد و سعي كنيد با توجه بگوئيد ان شاءالله نتيجه مي دهد- نتيجه را هرچه بود به من خبر بدهيد.

گناه خودكشي خيلي بزرگ است ممكن است بخشيده نشود و استغفار ممكن است اثري نداشته باشد و اصلا فكر خودكشي نبايد بكند. اين فكر گناه را كنار بگذاريد و به در خانه خدا برويد.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای