پاسخ به سوال در مورد مسائل تربیتی
سوال:
سلام و عرض اداب خدمت شما بزرگوار و عزیز ما دوستدارانتان.
من مدتی است که چشم خود را کنترل می کنم و خوب خیلی برایم خوب است، و این موضوع را با همسرم هم در میان گذاشته ام، و تمام هدف خود را از این اقدام برای او تشریح کرده ام، ولی خوب مدتی است که با اون حرف ها به قدری روی حرکات من حساس شده است که من نیز انگار خود را گم کرده ام و مشکلات زیادی برای جفتمون افتاده است. من خیلی صبر کرده ام و حوصله کرده ام ولی فکر می کنم که انگار دوباره خراب شده ام. می خواستم ببینم مشکل من کجا بوده است؟؟؟؟
سوال بعدی در مدت مدت زمان خواب است که از پاسخ شما به سوالات دوستان متوجه شده ام که خواب باید 6 ساعت باشد. خواستم ببینم برای من کارمند نیز باید همین میزان باشد یا فرقی نمی کند. چون من امکان خواب قیلوله و یا ظهر را ندارم.
سوال آخرم هم در مورد همکاران خانم در اداره می باشد، آیا من نباید به صورت آنها هم نگاه بکنم؟؟؟؟ حرف زدن چطور؟؟؟ من به طور معمول کار را انجام می دهم ولی می خواستم رعایت دقیق آن را بپرسم.
با تشکر.

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

شما نباید مسئله نگاه را به خانم خودتون می گفتید،این اشتباه بود.مسئله را اصلا مورد بحث قرار ندهید هیچ جا ،متاسفانه نتیجه این کار غلط گریبان گیر شده . اولا باید بکوشید که این کار را به دقت انجام دهید و به هیچ وجه سستی نکنید و از خدا بخواهید هر روز  تا دوباره آن نعمت بزرگ را به شما برگرداند استغفار کنید از کوتاهی که در حفظ این نعمت انجام دادید.2.با خانم جزء حرف جدی کارتون نزنید خنده و شوخی ممنوع است.فقط به گردی صورت و دست ها تا مچ بدون قصد اشکالی ندارد. خواب هم شش ساعت کافی می باشد

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای