پاسخ به سوال در مورد مسائل تربیتی
سوال:
یک موضوعی که بنده را بیشتر از یک سال بسیار مشغول خودش کرده ست هم دلم هم عقلم، علاقه مند شدنم به آقایی ست که هر بار سعی بر فراموشی اش میکنم یا خواب میبینم یا اکثرا اتفاقات عینی از جانب ایشون یا چیزهای دیگر برایم می افتد که واقعا دست من نیست.
طوری که کلافه می شوم.
هر راهی که به ذهنم رسید و سعی در انجامش دادم و یا انجام هم دادم اما ندیدم که فایده ی خاصی داشته باشد.
یکی از موانعم برای رسیدن به شناخت امام عصر(عج) همین موضوع هست.
توسل کردم به امام صادق(ع). خواب دیدم یک سیدی که شجره شان به امام جواد(ع) میرسید به بنده گفت نماز امام صادق(ع) بخوان هدیه کن به امام جواد(ع)... و همچنین توسل کردم به امام رضا(ع) خوابی شبیه این دیدم که باز هم سوق داده شدم سمت امام نهم (ع)... چندین بار هم در عمل و بدون اینکه بنده بخواهم یا به دست من باشد در واقعیت سوق داده شدم سمت امام جواد(ع)...
و یا خوابهای مختلف و متفاوت مرتبط با امامان و امامزادگان و شهدا مرتبط با این شخص و سردرگمی و کلافگی بنده از این موضوع. خوابهای عجیب. که حتی اگر از کنارشون رد میشدم و توجه نمیکردم به نوعی بعدها به تحقق میپیوست.
مادر ایشون از بنده خواستگاری کرده بودند قبل از علاقه مندیم بهشون ولی بهم خورد.
خود ایشون بارها حرفها و یا حرکاتی نشان دادند که دیگران می گفتند احتمالا به تو علاقه ای دارد.
ولی الان این حرفها برایم مهم نیست. فقط رضا و صلاح خداوند برام مهم هست.
فقط میخواهم دل به کسی نبندم که یا راه گناه برایم باز شود حتی گناهان کوچکی که این روزها عرف شده و نه گناه!! و یا به کسی مشغول باشم که قرار نیست آخرش رسیدن باشد.

حاج آقا! لطفا راهنمایی بفرمایید. به هر بزرگی گفتم یا جوابی به بنده ندادند یا راه پرسیدن نداشتم. پس من از کجا جواب سوالاتم را بدانم که بتوانم راه درست را ببینم و اشتباه نکنم.

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله

شما اگر توسل مدام به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف انجام دهید و هر روز مقداری صلوات بفرستید و هدیه کنید به حضرت جواد علیه السلام ، اگرم وسیله ازدواج صحیح انجام شد با مقدمات ازدواج کنید

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای