پاسخ به سوال در مورد مسائل تربیتی
سوال:
بسم الله.سلام.
1.نماز صبح قضا میشود و خوابم سنگین و علاقه بسیار به خواب ...چه کنم؟
2.در روضه امام حسین موقع سخنرانی ها گریه میکنم اما موقع روضه خیر مگر کمی...همینجوری یه ظلمی ببینم گریه میکنم اما روضه خیر.شاید چون موقع روضه همش شک دارم ابن مصایب که میگن درسته یا غلط یا مثلا میگم خب همین الانم داره سر مسلمونا همین بلاها میاد یا ...شاید یه مقدار هم بدلیل عدم ایمان قوی ام در موضوع امامت باشه هرچه هست به نظرم این مشکل آخر هلاکم کنه.اگر چله زیارت عاشورا را با این اعتقاد نصفه نیمه به حضرت بگیرم به این نیت که خود حضرت بهم انچه که باید رو بدن و به تبعش اشک چشم... یعنی جواب میدن؟برای جواب گرفتن از چله اعتقاد کامل به زیارت و حضرت شرطه؟
3.بنده ضعف دارم در اعتقاداتم به خصوص بحث شیعه و سنی و اینکه مثلا امامان واسطه فیض اند و..چکار کنم؟اگر ممکنه در کتب اهل سنت مواردی رو بفرمایید مطالعه کنم که به حقانیت شیعه برسم.معرفت به اهل بیت هم ندارم .
4.گناه زود خشمی و عدم کظم غیظ را چگونه میتوانم ترک کنم؟

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله

۱_ شما اگر میخواهید نمازت قضا نشود اولا زود بخوابید ثانیا کم غذا بخورید


۲_ شما همین که می گوید الان سر مسلمون ها بلا می آورند بعد می گویید شک می کنند خب همین است دیگر,مثل آن و بهتر از آن را شما دارید می بینید و ثانیا این حرف ها در کتاب های درجه اول اهل سنت آمده است این اطلاعات کامل چله ی زیارت هم امکانش هست اما شما اول باید نماز اول وقت بخوانید وضو و غسل تون صحیح باشد.

3 - کتاب مساله امامت آیت الله امینی کتاب نقش ائمه در احیاء دین علامه عسکری

4 - و برای گناه زود خشمی زیاد صلوات بفرستید به این نیت

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای