پاسخ به سوال در مورد توصیه ها
سوال:
بسم الله - ضمن عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات معظم له بنده مفتخرم به مداحی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)تقاضای راهنمایی در مسائل ذیل را داشتم:1-ما چند سالی است که الحمدالله هیئت پرمحتوا و کاملی داریم ولی جمعیت هیئتمان خیلی کم است و باعث نا امیدی و خستگی دوستان شده آیا این جلسه را ادامه دهیم یا تعطیلش کنیم اگر صلاح حضرتعالی بر ادامه است برای رونق جلسه چه باید کرد آیا دعای خاص و توسل خاصی نیاز دارد؟ 2-برای اینکه خدا محبت کسی را در دل مردم بیندازد آیا دعایی هست؟3-برای اینکه خدا به صدای بنده سوز و توان مضاعف دهد برای نوکری بهتر دعا و توسل خاصی باید انجام داد؟خواهشاً راهنمایی بفرمائید و اگر مقدور بود التماس دعا زیاد دارم-با تشکر-یاعلی مدد

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله،
1) قبولی هیئت و اعمال آن بدرگاه الهی اصل است نه رونق و جمعیت آن اگر هیئت درست عمل می کند. یعنی گویندۀ درست دارد و روضه خوان درست دارد و مردم به نیت استفاده در هیئت جمع می شوند انشاءالله همه چیز درست است و مشکلی ندارد جمعیت زیاد باشد یا نباشد بنابراین جلسه تعطیل نشود و ادامه بدهید برای رضای خدا ادامه دهید.
2) فرموده اند اگر کسی غیبت نکند خدای متعال محبت او را در دل ها می اندازد - قرآن هم وعده داده است که برای اهل تقوا محبت قرار می دهد.
3) برای اینکه در صدا سوز باشد حرف بیهوده نزنید و قرآن زیاد بخوانید.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای