پاسخ به سوال در مورد توصیه ها
سوال:
جناب حجت الاسلام جاودان،سرورم و استاد بزرگوارم.سلام علیکم.من دختری هستم 28ساله ولی متاسفانه به دلایل متعدد هنوز شرایط ازدواج برایم فراهم نشده .با توجه به اینکه به لطف الهی شرایط بدی ندارم اماگویا هیچکس مرا اصلا در موقع یافتن همسر نمیبیند،بعضی وقتها از این شرایط میترسم که نکند مرا سحری کرده باشند(باتوجه به اینکه آیات قران هم منکر این مسیله نیست).خلاصه بدور از هرگونه خیالات موهوم شیطان،برای حفظ دینم از شما میخواهم هم مرا دعا بفرمایید و هم اگر ذکر ،دعا یا راهی برای تسریع در این امر مقدس و خدایی وجود دارد تفضل فرمایید.پیشاپیش از لطف شما ممنونم.

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله،یک جستجو در خانه انجام بدهید همه نقاط مخفی و پنهانی خانه را بگردید شاید چیزی در خانه شما قرار داده باشند . خیلی بدقت و وسواس جستجو کنید اگر چیزی یافتید آن را به آب روان بیاندازید در بیرون از خانه ثانیاً دستور زیارت عاشور که در سایت آمده است به خوبی یاد بگیرید و هرجا مشکل بود بپرسید و چهل روز برای گشایش کار خودتان بخوانید . البته با مواظبت بر اعمال و رفتار که از شرایط اصلی است در این مدت نباید گناه و بداخلاقی اتفاق بیافتد.
هر روز هم بعداز نماز صبح 129 بار ذکر یالطیف را بگویید.چهل روز هم هر روز یک سوره یس برای سلامتی امام زمان بهمین نیت بخوانید.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای