پاسخ به سوال در مورد توصیه ها
سوال:
با عرض سلام و ادب خدمت استاد ارجمند 1-در خصوص زیارت عاشورا روایتی دیدم از امام هادی ع که میتوان لعن را یکبار گفت و بعد یکصد مرتبه اللهم العنهم جمیعا گفت.یکبار سلام و بعد صد مرتبه السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین گفت،آیا میتوان در ختم زیارت بدین شکل ادا کرد؟ 2-گاهی لازم است در نماز یا اذکار یک آیه یا سوره را چندین مرتبه قرائت کنیم آیا ذکر بسم الله الرحمن الرحیم در هر دفعه لازم است؟ 3-برای دیدن خواب و از همه مهمتر فراموش نکردن آن دستوری بفرمایید. 4-چطور میتوانم به سری کامل جلسات سخنرانی و درسی استاد عزیز دسترسی پیدا کنم؟ خدا خیرتان دهد.

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:سلام علیکم و رحمة الله،روایتی که از امام هادی (ع) نقل شده است این بنده ندیده است اما در هر صورت ختم چهل روز با آن روایت انجام نمی شود و باید زیارت را بطور کامل انجام بدهید.
در خواندن آیات قرآن اگر اول سوره است که بسم ا... را دارد و گفته اند اگر اول آیه نیز نام مقدس ا... باشد آنوقت هم بسم ا... بگویند اما در دیگر موارد اعوذ با... من الشیطان الرجیم بگویند. اما در نماز هیچکدام لازم نیست.
برای دیدن خواب دستوری در مفاتیح در حاشیه آمده آن را عمل کنید.
برای جلسات سخنرانی از سایت درخواست کنید.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای