پاسخ به سوال در مورد توصیه ها
سوال:
سلام سوال بنده این است که من یه دخترم و محدودیت های خاص خودم رو دارم ..خیلی دوست دارم یک استاد اخلاق برا خودم داشته باشم ولی مثلا جلسات خود شما معمولا دیر وقته یعنی برای من که غرب تهرانم مسافت سخته و شرایط خانواده اجازه نمیده تا دیروقت بیرون باشم چه توصیه ای دارید ؟ باتوجه به اینکه آقای قاضی فرمودن اگرنصف عمر خود را برای یافتن استاد اخلاق بذارید ضرر نکردید.. جلسه ی درس اخلاقی رو میشناسید که ظهرها باشه ؟!

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله، جلسه عصر چهارشنبه را شرکت کنید و ثانیاً از طریق اینترنت و سایت می توانید بحث ها را دنبال کنید و ثالثاً کتاب مواعظ را که موعظه های آیت الله حق شناس است تهیه کنید و استفاده نمائید.
شما ابتدا یک دوره رساله بخوانید البته مسائل مربوط نه هر مسئله ای و بدقت بخوانید بعد از آن کتاب گناهان کبیره آیت الله دستغیب و کتاب واجبات و محرمات آیت الله مشکینی برای اینکه واجبات و محرمات خودتان را بدانید و بدقت گناهان را بشناسید. هرجا هم مشکل داشتید یا از بنده بپرسید و یا به مرجعتان بنویسید و از ایشان استفتاء کنید به مسائل اخلاقی هم کتاب چهل حدیث امام رضوان الله علیه را کم کم یک صفحه و دو صفحه بخوانید اگر آنچه می دانید به خوبی و دقت عمل کنید خدای متعال کمک می کند و راه را برای شما روشن می کند و استادی برای شما فراهم می کند. خیلی اساسی و اصلی در این راه صدق است.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای