پاسخ به سوال در مورد توصیه ها
سوال:
حضرت استاد با سلام. بنده جوانی هستم که بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی چند سالی از بیکاری رنج می بردم و بعد از کلی راز و نیاز به درگاه خداوند و بعد از ازدواج و تولد اولین فرزندم، وسایل استخدام من در کتابخانه های عمومی فراهم شد. اما مشکل اینجاست که کار من به گونه ایست که در طول روز با بانوان بسیاری سر و کار دارم. هم همکاران خانم زیادی دارم و هم مراجعه کنندگان خانم زیادی دارم. به خصوص خانم های جوان و بدحجاب. در این فضا، کنترل چشم و گناه نکردن هم کار بسیار سختی است و تقریبا می توان گفت نگاه نکردن به خانم ها در فضای کاری من غیرممکن است.
از طرف دیگر رها کردن این کار با توجه به مخارج زندگی هم شدنی نیست. از حضرتعالی درخواست دارم دستورالعملی به بنده ارائه فرمایید تا یک شغل دیگر که درآمد مکفی داشته باشد و از این مشکلات به دور باشد در مسیر زندگی من قرار گیرد. التماس دعا.

پاسخ:

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند : سلام علیکم و رحمة الله ،

شما تا مي توانيد به صورت ها نگاه نكنيد خيره نشويد در اينكار چاره نيست تا بتوان به درگاه خداي متعال تضرع و دعا كرد اگر آزاد باشيد معلوم نيست دعا مستجاب شود. در هر صورت براي كار بهتر استغفار زياد بكنيد هر روز هزار بار بيشتر و بيشتر و البته با توجه و حضور قلب ذكر اسئل الله من فضله را هم زياد بگوئيد زياد و با توجه.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای