معرفي كتاب « دختر پيامبر » بهمراه معرفي مراكز پخش
معرفي كتاب « دختر پيامبر » بهمراه معرفي مراكز پخش
دختر پیامبرمروری بر زندگانی یگانه دخت پیامبر اعظم حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیهما بعد از رحلت رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم میباشد که...

دانلود پوستر معرفي كتاب و مراكز پخش

کتاب دختر پیامبر اثر مکتوب حضرت آیت الله محمدعلی جاودان از سوی موسسه فرهنگی ایمان ماندگار به چاپ و نشر رسید.

دختر پیامبرمروری بر زندگانی یگانه دخت پیامبر گرامي اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهما بعد از رحلت رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم میباشد که در عین اختصار با نگاهی مدقـّانه و تحقیقی در دو فصل خاکسپاری و مدفن توسط محقق ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمين محمدعلی جاودان به زیور طبع آراسته گردیده است. ایشان معتقدند که این نگرش به زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها برگرفته از روش تحلیلی علامه سید مرتضی عسکری (ره) در مقوله تاریخ اسلام میباشد و این کتاب را برگرفته از سلسله دروس حضرت علامه میدانند.

 ایشان در فرمایشاتی در رابطه با معرفی این اثر چنین فرموده ­اند:

این رساله کوچک در ابتدا به عنوان یک مدخل از موسوعه فرهنگ فاطمی نوشته شد، اما این مقدار از تفصیل پسندیده قرار نگرفت و چیزی بسیار کوچکتر از آن انتخاب شد و در واقع نکات و جوانبی داشت که از آن حذف شد و به آن مجموعه رفت و این نوشته باقی ماند و اگر میخواستم آنچه آرزو داشتم در آن بیاورم بسیار مفصل­تر از این می­شد، که هست. بنابر این به همین مقدار بسنده کردم  و امید که به فضل و مرحمت خدای عزوجل اندک فایده­ ای برای آن مقدر شود و در بسیار ناامیدی از خود و روزگار می­توانم اندک امیدی داشته باشم که روزی بتوانم به تکمیل این رساله موفق بشوم.

بمنّه وَ کرَمِه 

والحمدلله اولاً و اخراً و ظاهراً و باطناً

محمدعلی جاودان

 

نام مرکز پخش

آدرس

تلفن

موسسه ایمان ماندگار

قم خ شهدا(صفاییه) کوچه 28 - کوچه 12 - پ 4

7741752-0251

موسسه ایمان ماندگار

تهران

09194140980

پخش و نشر اشکذر

تهران میدان انقلاب خ کارگر جنوبی ابتدای شهدای ژاندارمری پاساژ کوثر پ 15

5-66971973

09121003666

 

(ضمنا به اطلاع علاقه مندان میرسانیم که کتاب مقتل امام حسین اثر علامه بزرگوار سید مرتضی عسکری نیز در دست تهیه و انشاالله به زودی میتوانید از مراکز پخش تهیه فرمایید)

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای