پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی مطالعه
سوال:
سلام و عرض ادب. بنده علاقه بسیار زیادی به مباحث معرفت نفس دارم. میخواستم کتاب معرفت نفس علامه حسن زاده رو شروع کنم به مطالعه. خواستم نظر حضرتعالی رو در این خصوص بدونم و اینکه اگه توصیه دیگه ای هم در این خصوص دارید ممنون میشم بفرمایید. در ضمن میخواستم برای برطرف شدن موانع ازدواج بنده هم دعا بفرمایید تا انشاا.. خدواند همسری روزی بنده بفرمایند که کمک و کامل کننده همدیگه برای رسیدن به معارف الهی باشیم و نسلی داشته باشم که در راه امام زمان(عج) خدمت و مجاهدت کنند.

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

شما باید به طور منظم و حساب شده مطالعه بکنید و درس بخوانید من به نظرم این است که شما سی دی آموزش عقاید آیت الله مصباح و آموزش فلسفه ایشون رو بگیرید و به دقت گوش بدهید و حتی المقدور بنویسید و بدقت نسخه بردارید. بعد از اینها هم درسهای شرح منظومه استاد شهید آیت الله مطهری را اگر صوت دارد صوتش را گوش بدهید و هم کتابش را بگیرید و بخوانید. این راه را همین طور ادامه بدهید البته با مشورت که راه را درست رفته باشید.

 

برای ازدواج نماز جعفر بخوانید با دعاهای بعد با حالت تضرع و ذکر اسئل الله من فضله رو بگویید با توجه و تعداد زیاد نمازهای واجبتان را هم اول وقت بخوانید

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای