پاسخ به سوال در مورد مسائل تربیتی
سوال:
به هیچکس جز آقا نمیتونم فکر کنم دلبسته آقا شدم اصلا دوست ندارم ازدواج کنم جدیدا خانواده گیر میدهند بخاطر خواستگارها که رد میکنم راضی به ناراحتیشان نیستم.ولی دل نمیتونم بکنم خیلی سخته انقدر گریه کردم در این ۵ سال بیچاره شدم خوشحال نیستم جدیدا به خودم ناسزا میگم که توکی هستی اینطور فکرکردی دلبستی احمق مغرور شدی طمعکاری اینها شیطانیه نمیدونم چرا و چطور اینجورشد دلم حالیش نیست من چه خاکی توسرم بریزم داغون شدم اینجوردلبستن به آقا گناهه؟توروخدا کمک کنیدکاش مردبودم هم راحت دلبسته آقامیشدم هم خادمشون

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

این علاقه و عشق به حضرت صاحب یک موهبت بزرگ است ولی این به این معنا نیست که شما ازدواج را ممنوع کنید و هر کس می آید رد کنید، اینها خلاف رضای ایشان است. فدا کاری برای ایشان همیشه جایز است و لازم است و عبادت.

شما ازدواج کنید چون در این حال این خدمت گزاری ممکن است و ایشان اینگونه خشنود می شوند.

حتما ازدواج را دنبال کنید البته با حفظ همه شرایط.

پاک دامنی شما خدمت به آن حضرت است. اگر بتوانید پاکدامنی را نشر بدهید در میان همسالان خودتان ، عشق به ایشان را گسترش بدهید به وظیفه خودتان در خدمو به ایشان عمل نموده اید.

پس حتما ازداواج کنید و سعی کنید که طرف شما با شما تفاهم داشته باشد، بنابر این حتما به مشاور مراجعه کنید که بتواند این تفاهم را کشف کند.

دیگر خواستگاران خودتان را رد نکنید.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای