پاسخ به سوال در مورد توصیه ها
سوال:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
استاد گرامی از خدای متعال امید طول عمر بابرکت برای شما دارم و درخواست جوابدهی به سوالم (به ایمیلم)
استاد بنده اهل ذکر گفتن نیستم چرا که اولا لایق نیستم ثانیا به خطراتش آگاه هستم ولی نمیدونم چرا و از چه طریقی این نفسم قدرت پیدا کرده . بنده نمیدونم الهیه یا شیطانی.
مثلا تو 26 سالگیم حالم یه طوری شد و بعد از چند هفته بیحالی میتونستم حرفای باطنی افراد رو بشنوم. بعد از سه سال باز بیحال شدم و بعدش حالا هم که بعضی از چیزهایی که در ذهنم میگذره نمود پیدا میکنه مثلا از ذهنم گذشت که یک کسایی با هم دست بدن و آشتی کنن همان لحظه این اتفاق افتاد. (این مثبتش بود...)
ولی به خاطر مسائلی از این دست -و بعضا خطرناک - روزای خیلی سخت و وحشتناکی رو پشت سر گداشتم.
از طرفی میخوام که به امید خدا ازدواج کنم ولی با این طور مریض شدن هام - چون قبل اینکه اینطوری بشم حالت بیحالی شدیدی بهم دست میده-فکر میکنم بعدها شوهرم تاب نیاره و بهم انگ مریض بودن بزنه...
استاد بنده چی کار کنم؟ این تنها جز کوچکی از دردسرهای قوه خیالم بود ...
با تشکر- خیر ببینید.

پاسخ:

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند : سلام علیکم و رحمة الله ،

شما یک استعدادی برای بعضی از مسائل معنوی دارید، گاهی بروز بیشتر می کند و گاهی کمتر. اگر تحت نظر یک استاد به طور منظم عمل کنید ممکن است اینها به ثمررسد و به جایی برسد.

البته اگر به جایی برسد دیگر وضع ظاهری اعمال و رفتار شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. بنابراین قدر بدانید حتما نماز شب بخوانید و حتما نماز هایتان را اول وقت و با طمأنینه و با وتوجه بخوانید و حتما هر روز توسلاتی به حضرت امام زمان داشته باشید و ازدواج را هم اگر پیش آمد، پس نزنید و قبول کنید، ان شاءالله خداوند کمک خواهد کرد.

از همه ی مواظبت ها مهمتر، مواظبت پرهیز از گناه است.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای