مشكل خانه
مشكل خانه

با عرض سلام
خدمت استاد گرامي حاج آقا جاودان
اينجانب هم اكنون در شهر تهران مستاجرم. صاحبخانه از دو ماه پيش و در پايان سال شمسي گفت كه بايد خانه اش را خالي كنم. من هم مقداري پول تهيه كردم تا خانه اي در كرج خريداري كنم. استخاره هم كردم موافق با خريد خانه در كرج بود. از خدا خواستم خانه اي را پيدا كنم كه موجب سعادت دنيوي و اخروي باشد و مصلحت خود را نصيبم فرمايد. ولي در اين مدت هر چه گشتم يا خانه مورد علاقه خود و همسرم را پيدا نكردم و يا هر موقع موردي پيدا شد به نحوي مشكلي پيش آمد مثلا صاحب آن خانه ناگهان پشيمان شد. هم اكنون 4 روز بيشتر وقت ندارم. صاحبخانه ام هم به هيچ وجه به من مهلت بيشتري نمي دهد و نمي دانم بايد چه كار كنم. در اين مدت هر چه توسل و استغاثه به امام زمان (عج) و حضرت زهرا (س) كردم به نتيجه اي نرسيدم. جالبتر اينكه هر وقت توسل كردم خانه اي را كه راغب به خريد آن بوديم ناگهاني به نحوي با مشكل مواجه شد.
اكنون سوال من اينست كه مگر غير از اينست كه خداوند در خريد خانه به انسان كمك مي كند؟ پس چرا هم اكنون اينجانب با اضطرار مواجه شده ام و مشكلم حل نمي شود؟ اينجانب دست خداوند را به كرات در زندگي ام مثلا در تحصيل و ازدواج مشاهده كرده ام (مواردي شبيه معجزه) و به كمك الهي اطمينان دارم.
دوم اينكه تقاضا دارم جهت حل اين مشكل مرا راهنمايي فرماييد.

حجت الاسلام والمسلمين جاودان فرمودند:
سلام عليكم و رحمة الله
گاهي مشكل و گرفتاري كه پيش مي آيد براي امتحان آدمي است و گاه نتيجه ي كاري است كه آدم قبلا انجام داده است. در هر صورت دست از توسل و استغاثه بر نداريد حتما سرانجام بنتيجه ميرسد. توسل به حضرت جواد عليه السلام براي مسئله ي خانه مجرب است. در هرصورت راهي جز همين راه كه تابحال رفته ايد وجود ندارد آدم بايد از نظر وسائل ظاهري همه كار بكند. و سپس دست بتوسل بزند و اگر اعتقاد دارد دست برندارد تا دوران امتحان و سختي بگذرد و عسر به يُسر برسد.
يك ختم قرآن بخوانيد و هرچه زودتر تمام كنيد و به محضر حضرت جواد عليه الصلوة و السلام هديه كنيد . صلوات زياد و باتوجه به نيت فرج حضرت وليعصر عليه الصلوة والسلام بفرستيد و آن را به محضر حضرت جواد عليه السلام هديه كنيد انشاالله راهي باز ميشود

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای