نظر حجت الاسلام و المسلمين جاودان در مورد انتخابات مجلس خبرگان رهبري
نظر حجت الاسلام و المسلمين جاودان در مورد انتخابات مجلس خبرگان رهبري

بسم الله الرحمن الرحیم


در پی انتشار اخباری به نقل از حجت الاسلام و المسلمين جاودان در خصوص انتخابات ، بيانات امروز ( 4/12/94 ) معظم له در جمع تعدادی از طلاب ، از نظر شما مي گذرد.

حجت الاسلام و المسلمين جاودان با بیان این نکته که واجب اول و حداقل کار ما باید آن باشد که به آن سه بزرگوار (حضرات آیات مصباح يزدي ، جنتی و یزدی) رأی دهیم فرمودند: "شاید در انتخابات هاي گذشته هیچ گاه تکلیف و وظیفه اینقدر روشن نبوده است. چرا که دشمن گفته به برخی رأی ندهید و به برخی رأی بدهید. بنابر این ما باید درست بر خلاف خواست دشمن عمل کنیم."
معظم له در مورد اینکه به جز آن سه نفر باید به چه کسانی رأی داد فرمودند: "علاوه بر آن سه نفر بزرگوار( حضرات آیات مصباح يزدي ، جنتی و یزدی ) باید به کسانی رأی داد که نامشان به هیچ وجه در لیست مورد حمایت BBC نیامده و مشترک بین لیست ها نیستند. اگرچه برخی از کسانی که نامشان در آن لیست آمده افراد بسیارخوب و پاکیزه ای هستند ولی چه کنیم که اکنون دشمن چنین بیان کرده است."
ايشان با ابراز خرسندی از برائت عده ای از حضرات از آن لیست فرمودند: " اگر چه برخی از بزرگان از آن لیست ابراز برائت کرده اند لکن بازهم ممکن است رای به این بزرگان باعث رای نیاوردن آن سه نفر بشود ، البته فردی مثل آقای موحدی کرمانی خیلی خوب ابراز کردند و با اوقات تلخی خود را جدا کردند."

 

والسلام

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای