پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
سلام و خسته نباشید، 5ماه قبل فردی ازمن خواستگاری کرد که من گفتم باید با خانواده صحبت کنن اما این مسئله تا الان طول کشیده و ایشون هنوز اقدامی نکرده و می گوید خانوادم گفته اند باید مقدمات را فراهم کنیم مشکل اینجاس که من بسیار به این فرد علاقه مند شده ام البته انسان متدینی هستند اما دائم نگرانم که ممکن است این اتفاق اصلا نیفتد و مشکلات زیادی برای من ایجاد کرده هرچه تلاش می کنم نمی توانم فراموشش کنم محل کارهردو هم یکجاس و دائم این آقا را می بینم بسیار توسل و استغاثه می کنم ولی دلم آرام نمی گیرد شما بفرمایید من چه کار کنم که روحم آرام بگیرد.

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله، اینکه هنوز چیزی نشده شما به او علاقمند شده اید خیلی بی حساب و نادرست بوده آخر نمی توان با یک کلمه و دو کلمه حرف آدم دل ببازد - پس یک حادثه غیر معقول و غیر صحیح اتفاق افتاده و باید با آن مقابله کرد. اگر ایشان بدنبال خواستگاری هم بیاید باز باید مسئله را حساب کرده و معقول بررسی و دنبال کرد نه به حرف علاقه ای که ایجاد شده عمل نمود.
البته شما هم در جستجوی راه حل بودید - اولاً اگر بشود باید شما ایشان را نبینید. دیدن آتش را روشن نگه می دارد و حتی بیشتر می کند. راهی برای این مشکل پیدا کنید تمام راههای ممکن را دنبال کنید - ثانیاً توسل و استغاثه را دنبال کنید بویژه سحرها بیدار شوید و نماز امام زمان بخوانید شاید ایشان مرحمتی کند و مسئله حل بشود. البته توسل حتماً ثمر می دهد. دیر و زود دارد - نمازتان را اهمیت بدهید، سعی کنید صحیح بشود، اول وقت بخوانید حتماً در سرنوشت شما تأثیر دارد.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای