پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
با سلام
حاج آقا. شهریور جوانی متدین خواستگاریم امد ولی خانواده شان مذهبی نبودند وبا ازدواج ایشان مخالفت کردند. از اشنایان پیشنهاد دادند که چله زیارت عاشورای سفارش شده شما را بخوانم، چون سی سالم هست و هنوز مجردم، برخی هم اذکاری مثل یا لطیف و... را پیشنهاد می دهند من هم انجام داده ام حتی همان چله را. ولی خوب ظاهرا قسمت نبوده. آن جوان هم ظاهرا دیگر خواستگاری نرفته اند تا بتوانند مسایلشان را با خانواده شان حل کنند و دوباره برای خواستگاری اقدام کنند. ولی این مدت به من خیلی سخت امده خصوصا این که سنم هم تقریبا بالا رفته و نگرانم که نکند به گناه بیفتم و...با این که تحصیلاتم هم بالاست ولی مدتی است خواستگار ندارم غیر از این اقایی که گفتم
لطفا هرتوصیه ای که میدانید چه در جهت این خواستگاری یا غیر از ان بفرمایید.

پاسخ:

سلام علیکم

شما برای خواندن چله زیارت عاشورا چه کردید؛ خانم ها در ایام محذوریت نمی توانندبخوانند. برای همین باید در ایامی که آزاد هستید مثلا دو باربخوانید تا چله کامل شود و دستورالعمل را هم کامل طبق آن چه در سایت آمده عمل کنید.

ذکر اسئل الله من فضله را زیاد و از دل بگویید و آیت الله بهجت (ره) هم می فرمودند نماز جعفرطیّار را بخوانید به همراه دعاهای بعد از آن و سعی کنید در دعاها تضرع کنید . 

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای