دستورالعملي براي ديدار با حضرت ولي عصر عجل الله فرجه
دستورالعملي براي ديدار با حضرت ولي عصر عجل الله فرجه

با عرض سلام خدمت استاد گرامی حاج آقا جاودان دام ظلّه

اینجانب بسیار زیاد مشتاق دیدار آقا امام زمان (عج) میباشم به گونه ای که گاهی در توسلاتم احساس دلتنگی و حزن بسیار شدیدی از دوری آن حضرت به این حقیر دست می دهد ، ضمنآ سال گذشته یکی از اولیاء الهی را بصورت اتفاقی در خیابان دیدم که ایشان بدون مقدمه ویا اینکه سوالی بپرسم، به حقیر دستور درد دل نمودن با مولایم امام عصر(عج)را عنایت فرمودند که البته من نیز آنرا انجام می دهم اما متاسفانه نتیجه کامل را که دیدار آنحضرت باشد را هنوز نگرفته و ناکامم.لذا از استاد گرامی خواهشمندم  به دو سوال بنده در این رابطه پاسخ فرمایند1- به غیر از ترک گناه چه کار کنیم تا با آن حضرت سنخیت پیدا کنیم 2-لطفآ دستوری مجرب برای دیدار با آن حضرت به حقیر عنایت فرمایید.خدا خیرتان دهد.(البته حقیر از فرستادن صلوات برای آن حضرت وخواندن دعای عهد و زیارت آل یاسین نیز غافل نیستم)التماس دعا

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:
سلام علیکم و رحمة الله
این حالت یک نعمت است قدر آن را بدانید یعنی اولاً گناه نکنید که گناه نعمت را از آدم می گیرد و ثانیاً فکر نکنید چیزی كه دارید شما دارید و شما بدست آورده اید. همه لطف خدای متعال بوده و هست نه چیز دیگر.
بجز ترک گناه که پایه همه چیز است به اخلاق بکوشید . کتاب چهل حدیث امام را بدقت بخوانید و به دستورات اخلاقی ایشان یعنی به آنچه برای تهذیب اخلاق فرموده اند و بعد از آن هم به کتاب مقالات آقای محمد شجاعی چاپ انتشارات سروش مراجعه کنید و بخوانید و عمل کنید. در اینجا یعنی در تهذیب اخلاق ، امکان دست یافتن به مقصود وجود دارد . اگر کسی عملش درست شده و اخلاقش پاکیزه باشد امکان دست یافتن به آن آرزو برایش ممکن خواهد بود.
آن صلوات که می فرستید به قصد فرج و ظهور آن حضرت باشد که اثر بیشتر دارد .فراموش نکنید که گفته اند علی بن مهزیار بیست سال بدنبال دیدار آن حضرت بود پس دست بر ندارید و حوصله از دست ندهید اگر مقصود حاصل شود به چیزی رسیده اید که به همۀ زحمت های آن می ارزد .
والسلام موفق باشید
.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای